Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Admin & Human Resources Officer

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 07/12/2019
Địa điểm: Hà Nội
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
1 năm
Hạn nộp hồ sơ
07/12/2019
Địa điểm
Hà Nội
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

1. Recruitment activities
• Get the Requisition Form from other department for defining the open vacancies
• Handles all recruitment activities such as job posting, screening applicants, preparing interviews, administering tests, checking references and background, evaluating applicant qualifications, Inform interview results to candidates, Conducting the writing letters of result to candidates
• File potential CVs on HR system for future use
• Consolidate the JD with relevant vacancies and updating JD as needed
• Administer all admin tasks within recruiting process (Offer Making, Information Form, Personal Document Submit, and Procedure making for newcomers…)
• Follow and check headcount in recruitment
• Follow up timeline in recruitment process
• Build networks to find qualified and potential candidates
• Participate in external job fairs and internal recruitment
• Monitor recruitment report periodically
• Check updating recruitment announcement on company website
• Conduct Orientation Training for new hires
• On-time update of orientation materials & record

2. Transportation Arrangement
• Arrange daily transportation to all ZSV employee, including Saturday & Sunday working in best possible service and cost effective manners.
• Arrange transportation for company guests by various Dept. and make sure that the guests are picked up properly.
• Make monthly transportation Report to Admin Supervisor to check and to Finance to release payment.

3. Vehicle Monitoring
• Monitor consumption of gasoline of company vehicle and prepare monthly report.
• Purchase pre-paid gasoline vouchers based on actual consumption.
• Purchase Quarterly Gate Toll Tickets
• Follow up maintenance, periodic check, lubricant refill and spare parts replacement of company vehicles to make sure that the vehicles are run smoothly& without disruption and make Record accordingly
• Make Report in case of request
• Arrange to obtain licenses/permits of the vehicles

4. Monitoring Canteen & Coffee Room operation
• Make sure that suppliers for kitchen & coffee room providing good quality materials and most competitive prices.
• Order sufficient materials based on Weekly Menu prepared by the Cook and estimated quantity of portions.
• Monitoring operation of kitchen to ensure that food are served in good quality, sufficient quantity and hygiene standard.
• Make Monthly Food Cost Report
• Arrange with Finance to release payment to suppliers

5. Monitoring execution of Security Team
• Monitoring daily execution of Security Team, check if Security Guard does his job in accordance with company rules on Security.
• Impress upon Security Team their responsibility to protect company properties and premises.
• Communicate new regulations, rules from Admin Dept. to Security Team
• Advise Admin. Supervisor on any changes or amendments in order to assist Security Team to carry out their duties more effectively.

6. Providing Office facilities and Office cleaning
• Preparation of purchase requisition to Purchasing Dept. for office supplies as approved by Admin. Supervisor
• Arrange maintenance or replacement of office supplies.

Yêu cầu ứng viên

- Age from 25 years old
- University Graduate (preferably in Business Administration or Psychology)
- Good at English (read, write & speak)
- 3 years of experience in HR & Admin Dept.
- Good Team player, customer service orientation, Trustable, Hard-working & Good communication skill

Quyền lợi/Phúc lợi

- Thưởng cuối năm
- Chương trình bảo hiểm 24/07
- Có cơ hội đào tạo, phát triển nghề nghiệp

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hà Nội
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Khu công nghiệp Nội Bài - Xã Quang Tiến - Huyện Sóc Sơn - Hà Nội.
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Nhà thép tiền chế - ZAMIL Việt Nam
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Khu công nghiệp Nội Bài - Xã Quang Tiến - Huyện Sóc Sơn - Hà Nội.
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
07/11/2019
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 07/11/2019
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
Hà Nội

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...