Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Accounting Administrative Support Officer (In HCMC - Fresher)

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 26/08/2020
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
26/08/2020
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Click vào đây để xem tuyển dụng Accounting Administrative Support Officer mới nhất
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

We are looking for an Accounting Administrative Support Officer working in Ho Chi Minh City, to assist the Company’s Accounting and Finance Teams in delivering the company’s business objectives. This is achieved through providing high quality services for Internal Finance and Outsourcing services needs, ensuring all information provided to clients is of the highest standards, accuracy and professionalism, working as part of a team responsible for meeting all aspects of client’s relevant accounting and other needs in accordance with the signed service agreements.

Job Description
The job scope of Accounting Administrative Support Officer includes below tasks:

• Providing timely and accurate processing of invoices and credit memos
• Meeting any pre-invoicing administration requirements like preparing billing calendar, collecting data for creating invoices, etc.
• Meeting any post-invoicing administration requirements such as completeness, document filing, etc.
• Dealing with internal and external client queries about invoices.
• Assisting with following up statuses of one-off jobs and invoices.
• Sending reminders for payments and contact clients when assigned.
• Preparing invoice reports.
• Participating in improvement of invoice process and other process
• Supporting Departments to photocopy, scan, mail and file documents.
• Other duties within the scope of responsibility at the request of the department head and the board of directors.
• Accountability to Accounting Managers
• Report to Internal Finance Team Leader

Yêu cầu ứng viên

• Graduate from a Vietnamese University/College, with a Degree in Business Administration /Finance /Accounting.
• Proficiency in Microsoft Office (Word, Excel and PowerPoint)
• Teamwork and functional understanding of the company
• Confident intermediate English (spoken and written)

Skills & Prerequisites
• Strong Teamwork: Able to work within a team, and to lead teams and individuals to achieve goals and objectives.
• Solid Interpersonal Skills: being able to influence and guide clients and colleagues across a broad range of professional and personal needs.
• Highly Motivated: self-driven, with the ability to use their own initiative, the ability to multi-task, and the ability to solve problems and recommend appropriate solutions.
• Willing to learn and to be trained
• Proactive, hardworking and responsible

How to apply
Applications should be sent, in English to Recruitment Manager through website.

Quyền lợi/Phúc lợi

• Competitive salary package
• Stable, international, professional and friendly working environment
• Opportunity to fast track the development of your career
• Attendance at training courses
• Private Health Insurance (after the completion of probation)
• Parking provided. Telephone allowance also provided.

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Nhóm nghề khác
Địa chỉ: Tầng 9, Tòa nhà Lim Tower 3, 29A Nguyễn Đình Chiểu, Phường Sài Gòn, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Acclime Corporate Services
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Nhóm nghề khác
Địa chỉ: Tầng 9, Tòa nhà Lim Tower 3, 29A Nguyễn Đình Chiểu, Phường Sài Gòn, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
05/08/2020
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Cao đẳng
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 05/08/2020
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Cao đẳng
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A, Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, phường Phú Nhuận, TP. HCM

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...