Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Upholstery Manager (Bình Dương)

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 10/02/2020
Địa điểm: Bình Dương
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ
10/02/2020
Địa điểm
Bình Dương
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

  • Provide tactical and strategic leadership to the Upholstery department and business while producing product that meets the needs of designers and clients
  • In charge of Upholstery Dept .
  • Being responsible for all the organisational aspects of production: Expense, scheduling and budgeting, develop base on ramp plan to adapt the business growth every year.
  • Set up and drive the AOP of factory based on the key factors to ensure operation running smoothly: People, Customer, Financial, Process Improvement and Innovation
  • Drive factory KPIs to achieve targets of: Safety – Zero accident, 100% OBQ, On-time delivery 100%, Efficiency, yield – loss and OE cost controlling to ensure operation margin.
  • Determine the needed human resources as well as prepare for back-up level of key positions
  • Make decision about machine, tooling, maintenance and procurement
  • Work out and implement Standard Operating Procedure for UPH Operations.
  • Work out production layout to utilize space, reduce inventory and production lead-time
  • Lead the cost reduction program for whole factory from material yield increment to OE/ SG&A cost reduction by Kaizen Event, process re-engineering.
  • Ensure the facility to be cleaned, organized and follow Ashley WCM’s standard
  • Set up and manage production budgets.
  • Process improvement for making decision faster, simpler and more effectively.
  • Create a culture of continuous improvement in upholstery
  • Own, drive and maintain the QMS
  • Facilitate a consistent, fair and equitable work environment
  • Meet or exceed all KPIs
  • Own and drive 5S
  • Implement all policies and procedures consistently
  • Proactive communication and training
  • Drive effective performance management across the team
  • Create a collaborative, positive culture
  • Support employee relations activities
  • Process other assignments from superior.

Yêu cầu ứng viên

  • Leadership & people management
  • Business acumen
  • Interpersonal skills and awareness
  • Integrity, honesty
  • Developing others
  • Flexibility
  • Oral and written communication
  • Ability to foster teamwork- building collaborative relationships
  • Results orientation through accountability
  • Problem solving
  • Microsoft Office
  • Planning, organization and control
  • Lean Manufacturing, TQM, Synchronized Manufacturing and the Theory of Constraints
  • Internet, MRP, SharePoint
  • Solidwork and Autocad
  • Địa điểm làm việc: CÔNG TY CỔ PHẦN CẮT MAY SOFA HOA SEN - Số 24A Tổ 6, Khu Phố Khánh Hội, Phường Tân Phước Khánh, Tx Tân Uyên, tỉnh Bình Dương

Quyền lợi/Phúc lợi

  •  Máy tính xách tay
  •  Bảo hiểm theo quy định
  •  Du Lịch
  •  Phụ cấp
  •  Đồng phục
  •  Thưởng
  •  Chăm sóc sức khỏe
  •  Đào tạo
  •  Tăng lương
  •  Công tác phí

Địa điểm làm việc

  • Tỉnh Bình Dương
1  |  0
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: 183/36/34 Đường số 10, Phường 8, Quận Gò Vấp, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty Cổ phần Nội Thất NEM
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: 183/36/34 Đường số 10, Phường 8, Quận Gò Vấp, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
11/01/2020
Cấp bậc
Khác
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 11/01/2020
Cấp bậc: Khác
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
Bình Dương

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...