Upholstery Manager (Bình Dương)

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 10/02/2020
Địa điểm: Bình Dương
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ
10/02/2020
Địa điểm
Bình Dương
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

  • Provide tactical and strategic leadership to the Upholstery department and business while producing product that meets the needs of designers and clients
  • In charge of Upholstery Dept .
  • Being responsible for all the organisational aspects of production: Expense, scheduling and budgeting, develop base on ramp plan to adapt the business growth every year.
  • Set up and drive the AOP of factory based on the key factors to ensure operation running smoothly: People, Customer, Financial, Process Improvement and Innovation
  • Drive factory KPIs to achieve targets of: Safety – Zero accident, 100% OBQ, On-time delivery 100%, Efficiency, yield – loss and OE cost controlling to ensure operation margin.
  • Determine the needed human resources as well as prepare for back-up level of key positions
  • Make decision about machine, tooling, maintenance and procurement
  • Work out and implement Standard Operating Procedure for UPH Operations.
  • Work out production layout to utilize space, reduce inventory and production lead-time
  • Lead the cost reduction program for whole factory from material yield increment to OE/ SG&A cost reduction by Kaizen Event, process re-engineering.
  • Ensure the facility to be cleaned, organized and follow Ashley WCM’s standard
  • Set up and manage production budgets.
  • Process improvement for making decision faster, simpler and more effectively.
  • Create a culture of continuous improvement in upholstery
  • Own, drive and maintain the QMS
  • Facilitate a consistent, fair and equitable work environment
  • Meet or exceed all KPIs
  • Own and drive 5S
  • Implement all policies and procedures consistently
  • Proactive communication and training
  • Drive effective performance management across the team
  • Create a collaborative, positive culture
  • Support employee relations activities
  • Process other assignments from superior.

Yêu cầu ứng viên

  • Leadership & people management
  • Business acumen
  • Interpersonal skills and awareness
  • Integrity, honesty
  • Developing others
  • Flexibility
  • Oral and written communication
  • Ability to foster teamwork- building collaborative relationships
  • Results orientation through accountability
  • Problem solving
  • Microsoft Office
  • Planning, organization and control
  • Lean Manufacturing, TQM, Synchronized Manufacturing and the Theory of Constraints
  • Internet, MRP, SharePoint
  • Solidwork and Autocad
  • Địa điểm làm việc: CÔNG TY CỔ PHẦN CẮT MAY SOFA HOA SEN - Số 24A Tổ 6, Khu Phố Khánh Hội, Phường Tân Phước Khánh, Tx Tân Uyên, tỉnh Bình Dương

Quyền lợi/Phúc lợi

  •  Máy tính xách tay
  •  Bảo hiểm theo quy định
  •  Du Lịch
  •  Phụ cấp
  •  Đồng phục
  •  Thưởng
  •  Chăm sóc sức khỏe
  •  Đào tạo
  •  Tăng lương
  •  Công tác phí

Địa điểm làm việc

Tỉnh Bình Dương

0  |  0
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: 183/36/34 Đường số 10, Phường 8, Quận Gò Vấp, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
11/01/2020
Cấp bậc
Khác
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: CÔNG TY TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Chịu trách nhiệm chính: Ông Bùi Tường Vũ - Số điện thoại liên hệ: 028 3930 2288

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

Địa điểm Kinh Doanh: Số 19 Nguyễn Gia Thiều, P. Võ Thị Sáu, Q.3, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
THƯ VIỆN NHÀ ĐẤT
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...