Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Tuyển Trợ Lý Ban Giám Đốc

Mức lương: 17 - 18 triệu
Kinh nghiệm: 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2020
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
17 - 18 triệu
Kinh nghiệm
1 năm
Hạn nộp hồ sơ
31/07/2020
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

• Consult the Board of Directors and collaborate with all levels of departments and staff members in fostering professional working procedures and processes for schools/companies in Khoi Nguyen Group.
• Promptly report and propose suitable solutions to the Boards of Director all issues related to daily companies/schools operations.
• Collaborate with other departments and management team in building and maintaining internal and external relationship including foreign partners and international, diplomatic organizations, local department downtown when required.
• Arrange and attend all meetings with Leadership/Management team, monitoring and supervising the work under the direction of the BOD.
• Synthesize and timely make reports (weekly, monthly ...) to the BOD on all activities and issues related to the daily companies/schools operations and suggest solutions to the BOD.
• Double check all proposals, reports and plans from heads of departments before submitting to the chairman and advising the chairman to resolve the issues.
• Act as a Secretary cum Interpreter, translate the documents and records for the BOD when required.
• Other tasks assigned by the Board of Directors.

Yêu cầu ứng viên

• Prefer those candidates who worked in Education industry (Company size at least from 400-500 staffs) as a Secretary/ Assistant
• Experienced in Marketing Communication/ Public Relations is strongly preferred
• University degree in Business Administration/Economics/Public Relations or other related fields
• At least 3 years of experience in equivalent position
• English proficiency in 4 skills. Proficiency in other foreign languages is a plus
• Good presentation skills
• Good analytical skills
• Good logical thinking and strategic planning
• Ability to highly professional organize work
• Professional appearance & style
• Working location: CIS, 86 street 23, Phu My Hung, district 7, HCMC
• Working hour: Mon-Fri (8AM - 5PM), Sat (8AM - 12PM)

Quyền lợi/Phúc lợi

• Discussed in the interview

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 500-999 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 86, Đường 23, Phường Tân Phú, Quận 7, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty Cổ phần trường Tiểu học - Trung học cơ sở - Trung học phổ thông Quốc tế Canada
Quy mô: 500-999 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 86, Đường 23, Phường Tân Phú, Quận 7, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
20/07/2020
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
25 - 30 tuổi
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 20/07/2020
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: 25 - 30 tuổi
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...