Tuyển Procurement Officer

Mức lương: Thương lượng

Kinh nghiệm: 1 năm

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Thành phố Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2020

Trình độ: Trung cấp

Mô tả công việc

- Issue purchasing order to the qualified supplier. Working tasks include analysis related information (price, specification, quality control, delivery schedule...etc), submit a proposal of awarding form, and manage the commercial contract.
- Tracking material delivery status and support all the necessary tasks to ensure goods can arrive as written down in the schedule.
- Inspect material with the contractor at the project site after material arrives.
- Material defect management, include customer complaint negotiation.
- Sourcing qualified suppliers from local & oversea, include visiting exhibitions, factories, project sites.
- Maintain strong working relation all departments of the Company to ensure the timely feedback of products and service provided. Coordinate with staff and opertations team to find the good solution for any arising matter relating to the quality, deliver, service, etc.
- Prepare purchasing and sourcing plan, goods reservation for whole year, quarterly, and monthly to achieve company target.
- Make the cost projection and propose the solutions for saving cost.
- Give constructive feedback and improve/simplify purchasing processes: supplier selection criteria, new item code, price change.
- Participate in specialized project and assignments related to procurement, as required.
- Ensure all goods related to order and delivery are in time of all locations.
- Ensure the team’s services provided effectively in terms of quantity, quality, price & time delivery for the purpose of maximizing interests and minimize the risks for the company.
- Proceed other tasks assigned by BOD.

Yêu cầu ứng viên

- Bachelor’s Degree Major in: Business Administration/ International Business.
- Can read and understand design drawing.
- Have experience 3 - 5 years of Experience working in Construction, Real Eseate company.
- English proficiency.
- Dynamic, creative, quick learner.
- Literate Microsoft Office, Project.
- Working time: 8h30 AM - 5h30 PM (Monday to Friday).

Quyền lợi/Phúc lợi

- Talk when interview.

0  |  0
Công ty Cổ phần Phát triển Địa ốc Sông Tiên
Quy mô: 200-499 nhân viên 191 Nam Kỳ Khởi Nghĩa, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, TP Hồ Chí Minh Quốc gia: Chưa cập nhật
Thông tin tuyển dụng
Ngày đăng tuyển: 03/12/2020
Ngành nghề: Nhân viên Hành chính
Cấp bậc:Mới tốt nghiệp
Số lượng:Chưa cập nhật
Giới tính:Không yêu cầu
Độ tuổi: Không yêu cầu
Nơi làm việc: Thành phố Hồ Chí Minh

Việc làm liên quan

© NhanSu.vn

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM

Địa chỉ KD: 19 Nguyễn Gia Thiều Phường Võ Thị Sáu, quận 3, TP. Hồ Chí Minh

Email: info@nhansu.vn

Điện thoại: (028)39302288 - Zalo: 0932170886

fb  tiktok  youtube

CHỦ QUẢN: CÔNG TY TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Chịu trách nhiệm chính: Ông Bùi Tường Vũ

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
THƯ VIỆN NHÀ ĐẤT
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...