Tuyển Procurement Officer
Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 1 năm
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Thành phố Hồ Chí Minh
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2020
Trình độ: Trung cấp
Mô tả công việc
- Issue purchasing order to the qualified supplier. Working tasks include analysis related information (price, specification, quality control, delivery schedule...etc), submit a proposal of awarding form, and manage the commercial contract.
- Tracking material delivery status and support all the necessary tasks to ensure goods can arrive as written down in the schedule.
- Inspect material with the contractor at the project site after material arrives.
- Material defect management, include customer complaint negotiation.
- Sourcing qualified suppliers from local & oversea, include visiting exhibitions, factories, project sites.
- Maintain strong working relation all departments of the Company to ensure the timely feedback of products and service provided. Coordinate with staff and opertations team to find the good solution for any arising matter relating to the quality, deliver, service, etc.
- Prepare purchasing and sourcing plan, goods reservation for whole year, quarterly, and monthly to achieve company target.
- Make the cost projection and propose the solutions for saving cost.
- Give constructive feedback and improve/simplify purchasing processes: supplier selection criteria, new item code, price change.
- Participate in specialized project and assignments related to procurement, as required.
- Ensure all goods related to order and delivery are in time of all locations.
- Ensure the team’s services provided effectively in terms of quantity, quality, price & time delivery for the purpose of maximizing interests and minimize the risks for the company.
- Proceed other tasks assigned by BOD.
Yêu cầu ứng viên
- Bachelor’s Degree Major in: Business Administration/ International Business.
- Can read and understand design drawing.
- Have experience 3 - 5 years of Experience working in Construction, Real Eseate company.
- English proficiency.
- Dynamic, creative, quick learner.
- Literate Microsoft Office, Project.
- Working time: 8h30 AM - 5h30 PM (Monday to Friday).
Quyền lợi/Phúc lợi
- Talk when interview.

Việc làm liên quan

Chuyên viên Hành chính (Kiêm Thư ký HĐQT) Công ty Cổ phần Tư vấn Thiết kế Xây dựng Quốc tế Việt Pháp (VFCONS)

Nhân viên tuyển dụng Công ty TNHH VN Network

Nhân viên Hành chính, Pháp lý Công ty TNHH CN Agency

Kế toán tổng hợp Văn phòng công chứng Nguyễn Thành Mỹ

Tuyển dụng Thư ký nghiệp vụ Công chứng Văn phòng công chứng Nguyễn Thành Mỹ

Chuyên viên tuyển dụng Công ty Cổ phần Đầu Tư Phát Triển Sohee Hàn Quốc

Thực tập sinh Hành chính nhân sự Công ty Cổ phần Tập đoàn Công Nghiệp Việt

Nhân viên Hành chính, Pháp lý Công ty TNHH Dịch vụ tư vấn kinh doanh VNOCEAN

Nhân viên Hành chính, Nhân sự Chi nhánh Bình Dương - Công ty Cổ phần Holdings Tràng An

Nhân viên Admin hành chính tổng hợp Công ty Cổ phần IPP Group

Hành chính nhân sự Công ty Cổ phần Tư vấn và Thiết kế kiến trúc Kiến Group

Nhân viên Hành chính nhân sự, Lễ tân (Làm việc tại Long Thành - Được đào tạo) Công ty Cổ phần Đầu tư Thương mại Nhật Tiến

Thực tập sinh Hành chính nhân sự Công ty Cổ phần Dược phẩm G Pharmacy+

Nhân viên Hành chính Lễ tân, Chăm sóc khách hàng (Quý II.2025) Công ty Luật Trách Nhiệm Hữu Hạn Một Thành Viên Nguyễn Trang

Payroll Intern Công ty TNHH Tư vấn Phạm & Các Cộng Sự

Payroll Specialist Công ty TNHH Tư vấn Phạm & Các Cộng Sự
© NhanSu.vn
Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM
Địa chỉ KD: 19 Nguyễn Gia Thiều Phường Võ Thị Sáu, quận 3, TP. Hồ Chí Minh
Email: info@nhansu.vn
Điện thoại: (028)39302288 - Zalo: 0932170886
CHỦ QUẢN: CÔNG TY TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.
Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.
Chịu trách nhiệm chính: Ông Bùi Tường Vũ

