Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Tuyển mới Junior Contract Administrator

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 10/05/2020
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
10/05/2020
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

• Developing, negotiating, interpreting, reviewing, and administering contracts.
• Responding to inquiries and resolving problems concerning contracts, programs, projects, and services supplied.
• Ensuring all processes are streamlined and efficient within deadlines.
• Ensuring the administration process is managed and always up to date.
• Ability to take on a variety of legal tasks.
• Compliance of Rules for Contract Management of Company.
• Document Control.
• Maintain legal transcripts of immigraton proceedings, produce and archive copies of attorney and client correspondence.
• File paperwork requesting to immigration.
• Dailly follow up with the clients.
• Handling client queries over the phone and in meetings & emails.
• Making outbound calls.
• Coordinate day-to-day execution of the process.
• Coordinating with Overseas Branches for all processing and documemtation related queries
• Reviewing all documents prepared as per immigration rules.
• Checking all documents and reverting to clients via Email or phone.
• Performs other duties as assigned.

Yêu cầu ứng viên

• On Job Training.
• Must be able to read, write, and speak fluent English.
• Strong planning and organisation skills
• Ability to work both independently and in a team setting.
• Ability to learn and demonstrate working knowledge.
• Good written and verbal communication skills in English.
• Strong problem solving, analysis, and interpersonal skills.
• Must be proficient in Microsoft Word, Outlook, and Excel.
• Ensure accurate and complete record keeping and document management through system audits and filing procedures.
• High responsibility for the job.
Other information
• Must pass a background check.
• Bachelor degree in Law or an equivalent combination of relevant education and/or experience sufficient to successfully perform the key responsibilities of the job.
• Age: No age limit.
• Form: Official staff.

Quyền lợi/Phúc lợi

- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Phòng 7, Tầng 15, Tòa nhà AB, 76A Lê Lai - Phường Bến Thành - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Universal Network Connection (UNC)
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Phòng 7, Tầng 15, Tòa nhà AB, 76A Lê Lai - Phường Bến Thành - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
05/05/2020
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Cao đẳng
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 05/05/2020
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Cao đẳng
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...