Tuyển dụng Trợ Lý Giám Đốc Điều Hành
Mô tả công việc
- Act as the point of contact among managers, employees, clients and other external partners.
- Manage information flow in a timely and accurate manner.
- Manage CEO’s calendars and set up meetings.
- Make travel and accommodation arrangements.
- Prepare weekly, monthly or quarterly reports as request from CEO.
- Oversee the performance of other clerical staff.
- Format information for internal and external communication - memos, emails, presentations, reports.
- Take minutes during meetings.
- Cooperate with Admin Specialist to organize and maintain the office filing system.
Yêu cầu ứng viên
- Bachelor degree in Business Management, Finance-Banking or related industry.
- Work experience as an Executive Assistant, Personal Assistant or similar role in Banking, Finance or Insurance is a great advantage.
- Excellent MS Office knowledge.
- Outstanding organizational and time management skills.
- Familiarity with office gadgets and applications e-calendars and copy machines.
- Excellent verbal and written communications skills in English and Vietnamese.
- Discretion and confidentiality.
- Willing to work in a fast-paced start-up working environment.
Quyền lợi/Phúc lợi
- Discussed in the interview.
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
Quy mô: | 20-49 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Số 102 Nguyễn Xí - Phường 26 - Quận Bình Thạnh - TP Hồ Chí Minh. |
Tên công ty: | Công ty TNHH Gofingo Việt Nam |
Quy mô: | 20-49 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Số 102 Nguyễn Xí - Phường 26 - Quận Bình Thạnh - TP Hồ Chí Minh. |
Ngày đăng tuyển: | 26/12/2020 |
Cấp bậc: | Mới tốt nghiệp |
Học vấn: | Trung cấp |
Số lượng tuyển: | 0 |
Độ tuổi: | Không yêu cầu |
Giới tính: | Không yêu cầu |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi