Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Tuyển dụng Secretary, Tax & Legal Services

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 16/05/2019
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
16/05/2019
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

Key Responsibilities:
Perform all duties of a secretarial nature. Responsible for providing all types of secretarial support for managers and above.

• Provide administrative support to the teams including:

- Maintaining diaries for directors and above, arranging for client appointments, making meeting room bookings and organising meetings.
- Organising travel and logistics for team members (booking hotels, air tickets, meeting rooms, transportation, correspondence).
- Time sheet posting/taxi allocation/medical claim/ expense reimbursement for directors and above when required.
- Corresponding with clients on the phone regarding Tax and Legal Services, taking and delivering message to appropriate person in charge.
- Screening directors’/partners’ inbound calls and act as back-up receptionist in case they are not at their desk.
- Assisting in proposal preparation (typing, slide presentation, scanning, photocopying, binding), and doing research (if needed).

• Assist in training arrangement for tax team.
• Assist in organising seminar for tax team.
• Provide help to other secretaries when necessary.

Yêu cầu ứng viên

Job Requirements: 
1. Personality/Behaviour
• Pleasant and mature
• Hard working, able to adapt to high pressure situations
• Able to adjust to different work environments and methods
• Able to deal with several managers in daily work
• Able to get along with others and work effectively in a team
• Able to understand and commit to confidentiality requirements

2. Communication
• Demonstrates clear and comprehensible verbal communication
• Good level of English (speaking, writing and listening)

3. Job Knowledge/Technical
• Has an adequate understanding of the job and its requirements
• Possesses experience in a similar area and environment
• Computer skills: proficient in Microsoft Office (Excel, Word and PowerPoint) 
• Has fast and accurate typing skills

4. Commitment
• Interested in a long term career with PwC.

Quyền lợi/Phúc lợi

- 13th month salary, Performance Bonus
- Premium healthcare insurance
- 15 days of annual leave, 5 days of sick leave without doctor certificate

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 29, Đường Lê Duẩn, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH PWC (Việt Nam)
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 29, Đường Lê Duẩn, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
20/04/2019
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 20/04/2019
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...