Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Tuyển dụng Office Manager, Admin Staff

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 03/05/2019
Địa điểm: Hà Nội
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
03/05/2019
Địa điểm
Hà Nội
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

* Office Management and Administration
- Manage office operation, office equipments, properties and stationery.
- Implement policies and procedures, recruitment, contracts for employees in company
- Implement, manage and maintain record keeping, confidential personnel files, decision, official letter, contract, prepare essential documents for making visa, passport, work permit, resident card and other related documents for foreign employees.
- Register insurance and PIT code for staffs in accordance with Vietnamese laws and labor code.
- Control employees’ working days (day off, overtime, holidays..)
- Business trip support: Visa, flight tickets, allowances and other documentations
- Perform other tasks or reports as assigned by managers.
* Executive Director and Board Support
- Proactively manage, coordinate and organize activities and schedules for the Director including meetings and correspondence
- Ensure all requirements of the by-laws and process for the Annual General Membership meetings are met in a timely manner
- Assist with reporting requirements to accreditation, licensing and funding bodies
- Prepare correspondence, materials and agendas, meeting minutes, action logs and ensures timely follow up
- Ensure related travel and hotel accommodations, flight tickets are arranged
* Accounting task
- Update accounting software for daily cash transactions
- Cash controlling & Cashbook record (& relevant work)
* Other tasks
- Logistic tasks (Contact with forwarder agency, prepare documents for import-export tasks..)
- Support EPE documents
- Check monthly expenses (Taxi fee, car fee, electric, expense report of staffs)
- Other support tasks

Yêu cầu ứng viên

- Have university degree.
- Experience: 1-2 years in an equivalent position.
- Personality: Honest, careful, passionate.
- Fluency in Korean language (both Writing & Speaking) is required, good communication of English is preferable
- Other skills: Documentation, soft skills (word, excel, power point); 
* Quantity: 01 person

Quyền lợi/Phúc lợi

* Benefits:
- Salary: $300-$500 (Negotiated, depend on experience).
- Overtime: As supervisor required and approved (calculation by Vietnam law).
- Insurance: 3 types (Health, Unemployment, Social Insurance).
- Allowances:
+ Health check up: once per year.
+ Oversea training opportunity. 
+ Tuition fee monthly
+ Examination fee twice per year.
- Bonus: 
+ 13rd month salary and KPI.
+ Reward for public holidays.
- Working time: 5 days/week; 8:30am - 5:30pm.
- Work place: Golden Palace, Me Tri, Ha Noi.

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hà Nội
2  |  0
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 2, tháp A, tòa nhà Golden Palace, đường Mễ Trì, Phường Mễ Trì, Quận Nam Từ Liêm, Hà Nội
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Airquay Vina
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 2, tháp A, tòa nhà Golden Palace, đường Mễ Trì, Phường Mễ Trì, Quận Nam Từ Liêm, Hà Nội
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
04/04/2019
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 04/04/2019
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
Hà Nội

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...