Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Trưởng Phòng Chăm Sóc Khách Hàng

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 09/01/2021
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ
09/01/2021
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

- Administration:
* Preparation of internal administration documents on a timely basis, correspondence, record keeping, direct purchasing and the establishment and maintenance of par levels as appropriate
* Conducting daily briefings and preparing daily sales reports, customer issues and any other gallery issues
* Prepares reports for the following days activities and send daily to the Customer Service Management senior management including estimated customers expected, VIP visits.
- Human Resources Management:
* Drawing upon the assistance of the Human Resources Department, and in the environment of multi-skilling and creative rostering, the Operation Manager will be held accountable for the effective management, in accordance with company policies and philosophies, of staff at each level.
* Responsibility for effective recruitment, training and development, certification, performance evaluation, turnover reduction and optimization of productivity through efficient work practices and staff rostering.
* Support and reward staff innovation
* Maintain open communication with peers, superiors, and subordinates at all times.
- Financial Management:
* The Operation Manager is responsible for setting and managing daily operation with an approved budget, focused on cost control.
* Propose to direct manager budget for special event happened in the Sales Gallery
- Service Delivery:
* Observe and manage food and beverage quality
* Manages both internal staff, contractors and agents to ensure a high level of service.
* Coordination of all aspects of the departments in company to ensure that the services of the Sales Gallery are delivered to guests or internal customers with the aim of exceeding guest expectations and in accordance with Masterise Homes’ standards and procedures.
* Plan and carry out special events happen in the Sales Gallery in cooperation with Marketing, Sales…
* Ensure all facilities as well as decoration in the Sales Gallery always in good condition
* Ensure all Customer Service team members have a high level of project product knowledge
* Analyze and respond to guest feedback, guest satisfaction and employee satisfaction information; and give a positive commitment to continuous improvement of product and performance.
* Develop and implement strategies to minimize absenteeism and to manage occupational health & safety issues.
* Responsible for the day to day management of staff working in the Sales Gallery.
* Align management style, working practices and conduct with Masterise Homes Vision, Corporate Values and Customer Service Promises.
* Be well versed and knowledgeable of Fire and Evacuation procedures as well as health and safety requirements in the Workplace. Ensure employees are aware of their duty of care as determined by legislation and that they maintain complete familiarity.
* Uphold the Customer Services culture by demonstrating the Excellent Service Standards at all times to guests and fellow associates.
* Personally ensure compliance with all relevant Workplace Health & Safety and Occupational Health & Safety legislation
* Undertake other duties as required by company.

Yêu cầu ứng viên

* Bachelor diploma or above in Hospitality, Business management, Bank or equivalent professional qualification;
* Have 2 years as Manager level at Customer Services, Guest Relation, Front Offices, in Hospitality, Real Estate, Fine Dinning or High-end & Luxury segments;
* Strong communication, negotiation, persuasion skills;
* Excellence in English; Chinese or Korean is a plus;
* Good analysis, information collection, prompt problem solving, and comprehensive solution proposal to arising problems;
* Reasoning and innovative mindset & task management, planning;
* Good leadership & management skills.

Quyền lợi/Phúc lợi

* Discuss during the interview

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
3  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: TMDV số 19, Tòa nhà Masteri An Phú, 179 Võ Nguyên Giáp, Phường Thảo Điền, Thành phố Thủ Đức, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Masterise
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: TMDV số 19, Tòa nhà Masteri An Phú, 179 Võ Nguyên Giáp, Phường Thảo Điền, Thành phố Thủ Đức, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
14/12/2020
Cấp bậc
Trưởng nhóm/Giám sát
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 14/12/2020
Cấp bậc: Trưởng nhóm/Giám sát
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...