Technical Support Engineer (Fixed Nightshift - Offer 30M Gross-Total Package)
Mô tả công việc
- Reviews issues and contacts customers to understand issues.
- Ensures customers stay informed as to the status/solution of their issue. Utilizes troubleshooting tools (e.g., event logs, and performance traces) to help resolve customer issues.
- Resolves or escalates multiple and varied customer issues. Documents technical work and research.
- Analyzes problems and develops solutions for customer needs using log analysis and other proprietary tools.
- Collaborates on cross-team and cross-product technical issues by working with resources from other groups as needed to resolve moderately complex customer issues.
- Attends readiness training and non-technical training to ensure that they become proficient in support topics. Product/Process Improvement
- Provides feedback to improve products to more senior engineers or technical advisors.
- Identifies potential defects and escalates to more senior engineers to resolve.
- Attends case triage meetings or case discussions to collaborate and share ideas to resolve problems
Yêu cầu ứng viên
- Proficient in English (4 skills) (Advanced level)
- Willing to work during Tet and holidays (with a salary up to four times the normal rate)
- At least 3 months to 3 years of experience in IT industry
- IT educational background
- Customer service mindset
Quyền lợi/Phúc lợi
- Salary at 100% during the probationary period
- 90% contribution of the gross salary to social insurance
- 20 days leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
- Training will be offered
- Full working equipment will be provided Annual Health Checkup
- Activities: Birthday party, Employee engagement activities.
Thời gian làm việc
- Thứ 2 - Thứ 6 (từ 20:00 đến 05:00)
Địa điểm làm việc
- Toà nhà VISTA, 19 Tân Cảng, Quận Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh
| Quy mô: | 200-499 nhân viên |
| Lĩnh vực: | Công nghệ thông tin |
| Địa chỉ: | Tầng 12 Opal Tower, số 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Phường 22, Quận Bình Thạnh, TP Hồ Chí Minh |
| Tên công ty: | Công ty TNHH iTechWX |
| Quy mô: | 200-499 nhân viên |
| Lĩnh vực: | Công nghệ thông tin |
| Địa chỉ: | Tầng 12 Opal Tower, số 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Phường 22, Quận Bình Thạnh, TP Hồ Chí Minh |
| Ngày đăng tuyển: | 24/05/2025 |
| Cấp bậc: | Nhân viên |
| Học vấn: | Đại học |
| Số lượng tuyển: | 5 |
| Độ tuổi: | Không yêu cầu |
| Giới tính: | Không yêu cầu |
| Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi
Đăng xuất
Việc làm Hồ Chí Minh