Senior HR Generalist
Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 3 năm
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Thành phố Hồ Chí Minh
Hạn nộp hồ sơ: 07/12/2020
Trình độ: Trung cấp
Mô tả công việc
- Identify recruitment channels, select and recommend most cost-effective recruitment channel based on local requirements.
- Organize the recruitment process, short list candidates, conduct the interviews, prepare offer letter and contract for successful candidates, perform new staff’s reference check
- Manage the onboarding process and follow up in order to facilitate integration into the company.
- Create, maintain personnel files, job descriptions, and company organizational charts.
- Delivers and maintains a variety of HR reports.
- Responsible for monthly payroll for assigned area(s) and ensures payments are accurate and on time.
- Responsible for assigned area’s individual income tax, and mandatory benefits.
- Assist HR Manager to update local compensation and benefit policies.
- Assist HR Manager on relocation items.
- Responsible for the exit process for assigned area(s) including conducting exit interviews, severance package analysis and calculations.
- Performs salary budget calculation and data analysis.
- Manages employee relations for assigned area(s).
- Responsible for training and development of employees including conducting training activities when necessary.
- Manages Expats details, such as Work Permit (WP) and Temporary Resident - Card (TRC) application and renewal.
- Support the performance management process.
- Support effectiveness of HR operations.
- Organisation development
- Admin task,
- Manage costs of HR Department
- Performs other duties as required/assigned by manager.
Yêu cầu ứng viên
- University degree with at least 5 years working experience in HR full function experience
- Broad knowledge on Vietnam labor law and regulations, regional HR experience is a plus
- Customer-oriented, approachable and strong interpersonal skills
- Highly independent and self-motivated with strong attention to details
- Strong written and verbal communication skills in both Vietnamese and English
- Proficient in MS Office applications including MS Word, Excel, PowerPoint.
Quyền lợi/Phúc lợi
- Discussed in the interview

Việc làm liên quan

Chuyên viên Hành chính (Kiêm Thư ký HĐQT) Công ty Cổ phần Tư vấn Thiết kế Xây dựng Quốc tế Việt Pháp (VFCONS)

Nhân viên tuyển dụng Công ty TNHH VN Network

Nhân viên Hành chính, Pháp lý Công ty TNHH CN Agency

Kế toán tổng hợp Văn phòng công chứng Nguyễn Thành Mỹ

Tuyển dụng Thư ký nghiệp vụ Công chứng Văn phòng công chứng Nguyễn Thành Mỹ

Chuyên viên tuyển dụng Công ty Cổ phần Đầu Tư Phát Triển Sohee Hàn Quốc

Thực tập sinh Hành chính nhân sự Công ty Cổ phần Tập đoàn Công Nghiệp Việt

Nhân viên Hành chính, Pháp lý Công ty TNHH Dịch vụ tư vấn kinh doanh VNOCEAN

Nhân viên Hành chính, Nhân sự Chi nhánh Bình Dương - Công ty Cổ phần Holdings Tràng An

Nhân viên Admin hành chính tổng hợp Công ty Cổ phần IPP Group

Hành chính nhân sự Công ty Cổ phần Tư vấn và Thiết kế kiến trúc Kiến Group

Nhân viên Hành chính nhân sự, Lễ tân (Làm việc tại Long Thành - Được đào tạo) Công ty Cổ phần Đầu tư Thương mại Nhật Tiến

Thực tập sinh Hành chính nhân sự Công ty Cổ phần Dược phẩm G Pharmacy+

Nhân viên Hành chính Lễ tân, Chăm sóc khách hàng (Quý II.2025) Công ty Luật Trách Nhiệm Hữu Hạn Một Thành Viên Nguyễn Trang

Payroll Intern Công ty TNHH Tư vấn Phạm & Các Cộng Sự

Payroll Specialist Công ty TNHH Tư vấn Phạm & Các Cộng Sự
© NhanSu.vn
Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM
Địa chỉ KD: 19 Nguyễn Gia Thiều Phường Võ Thị Sáu, quận 3, TP. Hồ Chí Minh
Email: info@nhansu.vn
Điện thoại: (028)39302288 - Zalo: 0932170886
CHỦ QUẢN: CÔNG TY TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.
Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.
Chịu trách nhiệm chính: Ông Bùi Tường Vũ

