Senior HR Generalist

Mức lương: Thương lượng

Kinh nghiệm: 3 năm

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Thành phố Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: 07/12/2020

Trình độ: Trung cấp

Mô tả công việc

- Identify recruitment channels, select and recommend most cost-effective recruitment channel based on local requirements.
- Organize the recruitment process, short list candidates, conduct the interviews, prepare offer letter and contract for successful candidates, perform new staff’s reference check
- Manage the onboarding process and follow up in order to facilitate integration into the company.
- Create, maintain personnel files, job descriptions, and company organizational charts.
- Delivers and maintains a variety of HR reports.
- Responsible for monthly payroll for assigned area(s) and ensures payments are accurate and on time.
- Responsible for assigned area’s individual income tax, and mandatory benefits.
- Assist HR Manager to update local compensation and benefit policies.
- Assist HR Manager on relocation items.
- Responsible for the exit process for assigned area(s) including conducting exit interviews, severance package analysis and calculations.
- Performs salary budget calculation and data analysis.
- Manages employee relations for assigned area(s).
- Responsible for training and development of employees including conducting training activities when necessary.
- Manages Expats details, such as Work Permit (WP) and Temporary Resident - Card (TRC) application and renewal.
- Support the performance management process.
- Support effectiveness of HR operations.
- Organisation development
- Admin task,
- Manage costs of HR Department
- Performs other duties as required/assigned by manager.

Yêu cầu ứng viên

- University degree with at least 5 years working experience in HR full function experience
- Broad knowledge on Vietnam labor law and regulations, regional HR experience is a plus
- Customer-oriented, approachable and strong interpersonal skills
- Highly independent and self-motivated with strong attention to details
- Strong written and verbal communication skills in both Vietnamese and English
- Proficient in MS Office applications including MS Word, Excel, PowerPoint.

Quyền lợi/Phúc lợi

- Discussed in the interview

0  |  0
Công ty Cổ phần Phát triển Địa ốc Sông Tiên
Quy mô: 200-499 nhân viên 191 Nam Kỳ Khởi Nghĩa, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, TP Hồ Chí Minh Quốc gia: Chưa cập nhật
Thông tin tuyển dụng
Ngày đăng tuyển: 07/11/2020
Ngành nghề: Nhân viên Hành chính
Cấp bậc:Mới tốt nghiệp
Số lượng:Chưa cập nhật
Giới tính:Không yêu cầu
Độ tuổi: Không yêu cầu
Nơi làm việc: Thành phố Hồ Chí Minh

Việc làm liên quan

© NhanSu.vn

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM

Địa chỉ KD: 19 Nguyễn Gia Thiều Phường Võ Thị Sáu, quận 3, TP. Hồ Chí Minh

Email: info@nhansu.vn

Điện thoại: (028)39302288 - Zalo: 0932170886

fb  tiktok  youtube

CHỦ QUẢN: CÔNG TY TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Chịu trách nhiệm chính: Ông Bùi Tường Vũ

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
THƯ VIỆN NHÀ ĐẤT
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...