Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Senior HR Generalist

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 3 năm
Hạn nộp hồ sơ: 07/12/2020
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
3 năm
Hạn nộp hồ sơ
07/12/2020
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Click vào đây để xem tuyển dụng Senior HR Generalist mới nhất
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

- Identify recruitment channels, select and recommend most cost-effective recruitment channel based on local requirements.
- Organize the recruitment process, short list candidates, conduct the interviews, prepare offer letter and contract for successful candidates, perform new staff’s reference check
- Manage the onboarding process and follow up in order to facilitate integration into the company.
- Create, maintain personnel files, job descriptions, and company organizational charts.
- Delivers and maintains a variety of HR reports.
- Responsible for monthly payroll for assigned area(s) and ensures payments are accurate and on time.
- Responsible for assigned area’s individual income tax, and mandatory benefits.
- Assist HR Manager to update local compensation and benefit policies.
- Assist HR Manager on relocation items.
- Responsible for the exit process for assigned area(s) including conducting exit interviews, severance package analysis and calculations.
- Performs salary budget calculation and data analysis.
- Manages employee relations for assigned area(s).
- Responsible for training and development of employees including conducting training activities when necessary.
- Manages Expats details, such as Work Permit (WP) and Temporary Resident - Card (TRC) application and renewal.
- Support the performance management process.
- Support effectiveness of HR operations.
- Organisation development
- Admin task,
- Manage costs of HR Department
- Performs other duties as required/assigned by manager.

Yêu cầu ứng viên

- University degree with at least 5 years working experience in HR full function experience
- Broad knowledge on Vietnam labor law and regulations, regional HR experience is a plus
- Customer-oriented, approachable and strong interpersonal skills
- Highly independent and self-motivated with strong attention to details
- Strong written and verbal communication skills in both Vietnamese and English
- Proficient in MS Office applications including MS Word, Excel, PowerPoint.

Quyền lợi/Phúc lợi

- Discussed in the interview

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: 191 Nam Kỳ Khởi Nghĩa, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty Cổ phần Phát triển Địa ốc Sông Tiên
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: 191 Nam Kỳ Khởi Nghĩa, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
07/11/2020
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 07/11/2020
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A, Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, phường Phú Nhuận, TP. HCM

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...