Sales Admin
Mô tả công việc
- Deal with and take/respond to email and hotline inquiries from customers
- Assist agents/prospects' viewing of show units and apartment
- Generate the sales/ lease forms and agreements including new, update and renewal ones
- Track and follow up with collection of sales / lease transactions
- Prepare and process the finance related payment request form for processing the payment related to sales/lease transactions including agent commissions.
- Update all sales/ lease related policy
- Report the sales/ leasing on a monthly basis or on request
- Communicate internally and report the feedback from customers
- When required for lease admins, coordinate with the relevant teams to set up the lease apartment, conduct handover and exit procedure, coordinate with the building/ apartment management team to address the occupiers' inquiries.
- Properly file all relevant documents
- Assist on other administrative tasks in the sales/leasing team
Yêu cầu ứng viên
- Qualifications / Knowledge: Diploma
- Technical skills: Word, Excel, Powerpoint, Customer Service mindset
- Personal attributes: Excellent interpersonal skill
- Good in speaking and writing in English
Quyền lợi/Phúc lợi
- Discussed in the interview
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | 191 Nam Kỳ Khởi Nghĩa, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, TP Hồ Chí Minh |
Tên công ty: | Công ty Cổ phần Phát triển Địa ốc Sông Tiên |
Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | 191 Nam Kỳ Khởi Nghĩa, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, TP Hồ Chí Minh |
Ngày đăng tuyển: | 13/08/2020 |
Cấp bậc: | Mới tốt nghiệp |
Học vấn: | Cao đẳng |
Số lượng tuyển: | 0 |
Độ tuổi: | 24 - 32 tuổi |
Giới tính: | Không yêu cầu |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi