Sales Admin
Mô tả công việc
- Deal with and take/respond to email and hotline inquiries from customers
- Assist agents/prospects' viewing of show units and apartment
- Generate the sales/ lease forms and agreements including new, update and renewal ones
- Track and follow up with collection of sales / lease transactions
- Prepare and process the finance related payment request form for processing the payment related to sales/lease transactions including agent commissions.
- Update all sales/ lease related policy
- Report the sales/ leasing on a monthly basis or on request
- Communicate internally and report the feedback from customers
- When required for lease admins, coordinate with the relevant teams to set up the lease apartment, conduct handover and exit procedure, coordinate with the building/ apartment management team to address the occupiers' inquiries.
- Properly file all relevant documents
- Assist on other administrative tasks in the sales/leasing team
Yêu cầu ứng viên
- Qualifications / Knowledge: Diploma
- Technical skills: Word, Excel, Powerpoint, Customer Service mindset
- Personal attributes: Excellent interpersonal skill
- Good in speaking and writing in English
Quyền lợi/Phúc lợi
- Discussed in the interview
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
| Quy mô: | 200-499 nhân viên |
| Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
| Địa chỉ: | 191 Nam Kỳ Khởi Nghĩa, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, TP Hồ Chí Minh |
| Tên công ty: | Công ty Cổ phần Phát triển Địa ốc Sông Tiên |
| Quy mô: | 200-499 nhân viên |
| Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
| Địa chỉ: | 191 Nam Kỳ Khởi Nghĩa, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, TP Hồ Chí Minh |
| Ngày đăng tuyển: | 13/08/2020 |
| Cấp bậc: | Mới tốt nghiệp |
| Học vấn: | Cao đẳng |
| Số lượng tuyển: | 0 |
| Độ tuổi: | 24 - 32 tuổi |
| Giới tính: | Không yêu cầu |
| Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi
Đăng xuất
Việc làm Hồ Chí Minh