Recruitment Specialist

Mức lương: Thương lượng

Kinh nghiệm: 3 năm

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Thành phố Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: 15/02/2021

Trình độ: Trung cấp

Mô tả công việc

BASIC FUNCTIONS OF THE JOB
- Responsible for the full cycle of the recruitment process while optimizing recruitment workflow, ensuring quick hiring turnaround.
- Responsible for hiring strategy creation, building up and maintaining Employer Branding, Recruitment Marketing, Candidate Relationship Management and Onboarding Strategy
JOB RESPONSIBILITIES AND DUTIES, including but not limited to:
- Develop and execute the full aspects of recruiting plans for organization with the full-cycle recruitment activities: Job Analysis, Sourcing, Screening and Selection and Onboarding.
- Develop a pool of qualified candidates in advance of need including Internship Programs, Trainee Programs, etc
- Take initiative in creating and maintaining social media identities & employer branding that promote open roles and foster candidate engagement and interaction.
- Manage, update and modify Job Descriptions. Getting involved in Job Design and Development Activities.
- Assists with the development and administration of programs, procedures, and guidelines to help align the workforce with the strategic goals of the company.
- Manage employee relation effectively concerning proper counseling and coaching of employee issues.
- Partner with management and employees to improve work relationships, build morale, and increase productivity and retention.
- Investigate, analyze, and make appropriate recommendations regarding complex employee relations issues filed internally; exercise influence appropriately.

Yêu cầu ứng viên

- Bachelor’s Degree or Master Degree in Business Administration, Law, etc, preferably in HRM.
- 5+ years of recruiting experience. Management experience is a plus.
- Knowledgeable about Vietnam Labor Code
- Skilled at developing and implementing aggressive recruitment plans in support of company goals.
- Excellent interpersonal, communication and presentation skills and the ability to comprehend and communicate at multiple levels within and outside the organization.
- Fluent in English (written and speaking) is a plus.

Quyền lợi/Phúc lợi

- Discussed in the interview

0  |  0
Công ty Cổ phần Phát triển Địa ốc Sông Tiên
Quy mô: 200-499 nhân viên 191 Nam Kỳ Khởi Nghĩa, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, TP Hồ Chí Minh Quốc gia: Chưa cập nhật
Thông tin tuyển dụng
Ngày đăng tuyển: 18/01/2021
Ngành nghề: Nhân viên Hành chính
Cấp bậc:Mới tốt nghiệp
Số lượng:Chưa cập nhật
Giới tính:Không yêu cầu
Độ tuổi: Không yêu cầu
Nơi làm việc: Thành phố Hồ Chí Minh

Việc làm liên quan

CHỦ QUẢN: CÔNG TY TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Chịu trách nhiệm chính: Ông Bùi Tường Vũ - Số điện thoại liên hệ: 028 3930 2288

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

Địa điểm Kinh Doanh: Số 19 Nguyễn Gia Thiều, P. Võ Thị Sáu, Q.3, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
THƯ VIỆN NHÀ ĐẤT
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...