Personal Assistant To The General Manager

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 04/01/2019
Địa điểm: Quảng Nam
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
1 năm
Hạn nộp hồ sơ
04/01/2019
Địa điểm
Quảng Nam
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

Secretarial Related Function:

1. Set up filing system and update index of files and form regularly

2. Label all files and folders alphabetically.

3. Daily trace system. Photocopy the covering correspondence with trace date clearly indicated and put the photocopy into individual jacket according to the trace date.

4. Coordinate and monitor all appointments, meetings, and trainings to ensure that schedules are logged, traced and remind all concerns.

5. Prepare appropriate files, folder, information, and relevant documents for each meeting

6. Update files and discard old file in the Archive store in order of topic, dates and years.

7. Take minutes, check correctness and presentation before distributing and filing according to the supervisor’s discretion.

8. Handling the incoming calls and information, obtaining all relevant information and passing on to appropriate personnel.

9. Compile all trace materials, sort and put them in appropriate trace date order.

10. Ensure meeting minutes be dispatched/out within 48 hours.

11. Send of faxes and e-mails.

12. Keep records of travel expenses and update travel schedule.

13. Dispatch the mailings with appropriate contents, letters, envelopes, etc.

14. Ensure that monthly critique and month end reports are finished on a timely basis

15. Update information and data relevant to the department at all times.

16. Work and coordinate with other departments to ensure that the responsible job of the department meets target and goals.

17. Responsible for departmental roster and paid time off in HR system.

Technical Related to the Job:

1. Maintain the administrative organization that includes typing, filing, correspondence and distributing in-coming mails/faxes.

2. Co-ordinate and order special requests for General Manager including but not limited to Room reservations, and handling of VIP’s as needed.

3. Make airline and travel reservations for the General Manager and Managing Director when needed.

4. Keep daily tracing files and retrieve them when they are due.

5. Provide any assistance to the executives and employees as required.

6. Cooperate and help the executives when they are away from the office.

7. Be a leader of the hotel’s secretaries.

8. Maintain computerized database of all reports and systematic plan to follow up

9. Handling correspondence for all applications such as regret letter, guest complaint, enquiring, confirmation, contract and any reference.

10. Greets and receives visitors and telephone calls furnishing advice and assistance on the basis of general knowledge. Refer technical matters to the appropriate individuals in the Unit.

11. Administer the Office and keeps it in working condition.

12. Acts as Interpreter and translator when necessary.

13. Keep strictly all confidential matters related to the unit.

14. Preparing time sheets and keeping leave record for all Executive Committee.

15. Other duties as needed or requests from Executive Committee.

16. Assist with the organization of manager meetings, outing and other employee activities.

Yêu cầu ứng viên

1. At least 3 year experience in executive secretarial work with international companies

2. Effective telephone communication skills, and computer literate

3. Proficiency in English Communication

4. Typewriting both English and Local language

5. Familiarity and knowledge of all departments within the hotel

Yêu cầu hồ sơ

CV with full information of experiences, education and personal information shall be sent to email address at Gửi email

Quyền lợi/Phúc lợi

- Very Competitive in salary and benefit packages

Địa điểm làm việc

  • Tỉnh Quảng Nam
1  |  0
Thông tin công ty
Tên công ty: The Pearl Hoi An (The Festa - New Hoi An City)
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Khối phố An Bàng, phường Cẩm An, Hội An, Quảng Nam
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 04/12/2018
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Việc làm liên quan
Chuyên viên tuyển dụng
Công ty Cổ phần Đầu Tư Phát Triển Sohee Hàn Quốc
Thực tập sinh Hành chính nhân sự
Công ty Cổ phần Tập đoàn Công Nghiệp Việt
Nhân viên Hành chính, Nhân sự
Chi nhánh Bình Dương - Công ty Cổ phần Holdings Tràng An
Nhân viên Admin hành chính tổng hợp
Công ty Cổ phần IPP Group
Hành chính nhân sự
Công ty Cổ phần Tư vấn và Thiết kế kiến trúc Kiến Group
Thực tập sinh Hành chính nhân sự
Công ty Cổ phần Dược phẩm G Pharmacy+
Nhân viên Hành chính Lễ tân, Chăm sóc khách hàng (Quý II.2025)
Công ty Luật Trách Nhiệm Hữu Hạn Một Thành Viên Nguyễn Trang
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Khối phố An Bàng, phường Cẩm An, Hội An, Quảng Nam
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
04/12/2018
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian

Trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

Địa điểm Kinh Doanh: Số 19 Nguyễn Gia Thiều, P. Võ Thị Sáu, Q.3, TP. HCM;

Email: info@nhansu.vn

Điện thoại: (028) 3930 2288 - Zalo: 0932170886

CHỦ QUẢN: CÔNG TY TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
THƯ VIỆN NHÀ ĐẤT
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...