Nhân viên Sales Admin (Real Estate)
Mô tả công việc
- Control the signing of different types of contracts to carry out sales procedures: Deposit Agreement, Sales and Purchase Agreement, Appendix. Notice of payment / public status debt of the customer, Notice document between the Investor and the customers.
- Track, aggregate customer information for each project, track contract status, hand over, and keep contract.
- Check the Client's transfer documents and perform transfer confirmation procedures;
- Track debt, ensure debt is recovered in accordance with regulations
- Guide Customers to submit documents related to the company's products
- Receive and handle customer complaints, coordinate with departments / departments in complaint handling
- Perform other professional work as requested / directed by Head of Department, Leadership
Yêu cầu ứng viên
- Qualifications / Knowledge : Diploma
- Technical skills : Word, Excel, power point, Customer Service mindset
- Experience in real estate field
- Personal attributes : Excellent interpersonal skill
- Good in speaking and writing in English
Quyền lợi/Phúc lợi
- Discuss during the interview
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | 191 Nam Kỳ Khởi Nghĩa, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, TP Hồ Chí Minh |
Tên công ty: | Công ty Cổ phần Phát triển Địa ốc Sông Tiên |
Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | 191 Nam Kỳ Khởi Nghĩa, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, TP Hồ Chí Minh |
Ngày đăng tuyển: | 26/09/2020 |
Cấp bậc: | Chưa cập nhật |
Học vấn: | Cao đẳng |
Số lượng tuyển: | 1 |
Độ tuổi: | Không yêu cầu |
Giới tính: | Không yêu cầu |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi