Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

HR Manager

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 5 năm
Hạn nộp hồ sơ: 17/10/2021
Địa điểm: Bình Dương
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
5 năm
Hạn nộp hồ sơ
17/10/2021
Địa điểm
Bình Dương
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

*JOB SUMMARY
Supervise and maintain HR routine work in 1 facility, and develop HR team and train the subordinates, developing and implementing HR strategies and programs, and providing HR supports for all other departments.
*ESSENTIAL DUTIES & RESPONSIBILITIES
1. Developing, implementing, and updating employment practices, compensation, benefits, and human resource programs and methods on a regular basis.
2. Developing and updating HR policies, procedures and employee handbook
3. Developing internal communication strategies and processes to keep projects, programs, and/or departments informed on critical HR issues, policies and procedures
4. Developing and implementing the personnel services and programs as performance management (evaluation tools, methods and formats), talent retention, key position
succession, and staff support program, employee relations, and grievance management.
5. Develop staffing plans together with Operations Director and other key staff.
6. Track and compare the actual headcount with budgeted and ensure that indirect headcount ratio is controlled; and headcount ratios of workers and supporting forces are within the budget;
7. Maintain an up-to-date organization chart
8. In charge in the screening and hiring process for all positions.
9. Oversee the registration of the new employees and the procedure of employees’ exit and set up the presentation of orientation programs for the newcomers.
10. Responsible for staff’s labor contract, C&B, rewards, incentive and motivation, SI, labor report, disciplinary actions, terminate the contract, . . .
11. Supervise the signing and the renewing the labor contracts and update information of candidates into company’s database.
12. Responsible for create & maintenance of HR software;
13. Implement and oversee the new employees orientation
14. Handle the employee relations; Deal with and follow up the employee suggestions, regular “Roundtable Meeting”, “Employee Meeting”
15. Organize and participate in the activities of company;
16. Maintain good relations with government labor agencies
17. Oversee the administration functions: security, transportation, canteen, cleaning, gardening and office supplies
18. Others as assigned

Yêu cầu ứng viên

*MINIMUM QUALIFICATIONS
1. Education: University Degree, Major in Human Resources, or in related fields
2. Experience: Experience Minimum 7 year HR experience, of which, at least 3 years at manager level
3. Skills and Abilities:
▪ Excellent Written and Spoken English
▪ Rich in Human Resources knowledge
▪ Good communication and coordination skills
▪ Interview and screening skills
▪ Strong leadership, management, communication skills are compulsory.
▪ Skilled in delivering training
▪ Work Hands-on
▪ Results oriented
▪ Highly capable of identifying problems and solving problems.
▪ Very proactive and energetic.
▪ Systematic, methodical, detailed, thorough, transparent.
▪ Positive, enthusiastic, creative, embrace changes, performs under pressure
▪ Work well in a team-based environment.
▪ Skilled in Computer Operation ( MSOffice, Windows, Word, Excel, PowerPoint etc)

Quyền lợi/Phúc lợi

- 13th payment
- Training Opportunities (internal & external)
- Out trip/ Teambuilding

Địa điểm làm việc

  • Tỉnh Bình Dương
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Lô D_5A_CN, D_5C_CN, D_5E_CN, Khu Công nghiệp Mỹ Phước 3, Phường Thới Hòa, Thành phố Bến Cát, Bình Dương
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét (Wanek Furniture)
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Lô D_5A_CN, D_5C_CN, D_5E_CN, Khu Công nghiệp Mỹ Phước 3, Phường Thới Hòa, Thành phố Bến Cát, Bình Dương
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
20/09/2021
Cấp bậc
Trưởng nhóm/Giám sát
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 20/09/2021
Cấp bậc: Trưởng nhóm/Giám sát
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
Bình Dương

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...