HR & Administrative Officer (Nhân viên Hành Chính Nhân Sự)
Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Dưới 1 năm
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Thành phố Hà Nội
Hạn nộp hồ sơ: 27/12/2024
Trình độ: Cao đẳng
Mô tả công việc
Role purpose:
The HR & Administrative Officer is responsible for being a HR admin; providing secretarial, clerical and administrative support in order to ensure that services are provided in an effective and efficient manner at branch office.
Key Accountabilities:
1/ HR Admin:
- Search and recruit suitable candidates according to the Company's needs
- Be responsible for the whole On-boarding process for new hire at HN branch
- Support the payroll administration, reward and benefit programs
- To be the first HR contact at branch to deal with issues related to the Company's policies and HR
- Propose initiatives and engage in all activities of the Company and HR&ADM as well
- Support establishing organizational culture, set out internal regulations
2/ Administration:
- Perform receptionist function, manage phone calls and correspondence
- Manage log-book procedure including numbering and stamping all documents
- Coordinate office activities and operations to secure efficiency and compliance to Company policies
- Support to maintain the filing system to ensure the sufficiency, accuracy and accessibility
- Manage agendas/travel arrangements/appointments/meetings/conferences etc
- Support budgeting and bookkeeping procedures
- Create and update records and databases with personnel, financial and other data
- Track stocks of office supplies, control consumption and place orders when necessary
- Manage the taxi cards delivery and monitor the usage to ensure policy compliance;
- Coordinate the maintenance of office equipment;
- Submit timely reports and prepare proposals as assigned;
- Perform other related duties as required.
Yêu cầu ứng viên
- Education: At least College graduate, prefer Secretarial certificate
- Experience: Minimum 2 year working in HR and/ or Administration; knowledge of clerical and administrative procedures and systems such as filing and record keeping; knowledge of operation of standard office equipment
- Skills:
- Fluent English & Vietnamese
- MS Office
- Communication skills - written and verbal
- Attention to detail and accuracy
- Customer service orientation
Kỹ năng chuyên môn
Quyền lợi/Phúc lợi
- Bonus: 13th salary + KPI Bonus
- Healthcare Plan: for Staff and Dependants
- Annual Leave: 18 days
- Annual health check-up
- Team spirit development activities/ events
- Financial support program

Việc làm liên quan

Nhân viên tuyển dụng Công ty TNHH VN Network

Nhân viên Hành chính, Pháp lý Công ty TNHH CN Agency

Kế toán tổng hợp Văn phòng công chứng Nguyễn Thành Mỹ

Tuyển dụng Thư ký nghiệp vụ Công chứng Văn phòng công chứng Nguyễn Thành Mỹ

Chuyên viên tuyển dụng Công ty Cổ phần Đầu Tư Phát Triển Sohee Hàn Quốc

Thực tập sinh Hành chính nhân sự Công ty Cổ phần Tập đoàn Công Nghiệp Việt

Nhân viên Hành chính, Pháp lý Công ty TNHH Dịch vụ tư vấn kinh doanh VNOCEAN

Nhân viên Hành chính, Nhân sự Chi nhánh Bình Dương - Công ty Cổ phần Holdings Tràng An

Nhân viên Admin hành chính tổng hợp Công ty Cổ phần IPP Group

Hành chính nhân sự Công ty Cổ phần Tư vấn và Thiết kế kiến trúc Kiến Group

Nhân viên Hành chính nhân sự, Lễ tân (Làm việc tại Long Thành - Được đào tạo) Công ty Cổ phần Đầu tư Thương mại Nhật Tiến

Thực tập sinh Hành chính nhân sự Công ty Cổ phần Dược phẩm G Pharmacy+

Nhân viên Hành chính Lễ tân, Chăm sóc khách hàng (Quý II.2025) Công ty Luật Trách Nhiệm Hữu Hạn Một Thành Viên Nguyễn Trang

Payroll Intern Công ty TNHH Tư vấn Phạm & Các Cộng Sự

Payroll Specialist Công ty TNHH Tư vấn Phạm & Các Cộng Sự

Hành chính Nhân sự Công ty TNHH Tư vấn Quốc tế Legal Eyes
© NhanSu.vn
Địa chỉ: 19 Nguyễn Gia Thiều, P. Võ Thị Sáu, Q.3, TP.HCM
Điện thoại: (028) 3930 2288 - Zalo: 0932170886
Email: info@nhansu.vn
CHỦ QUẢN: CÔNG TY TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM
GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.
Chịu trách nhiệm chính: Ông Bùi Tường Vũ - Số điện thoại liên hệ: 028 3930 2288
Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.
Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;
Địa điểm Kinh Doanh: Số 19 Nguyễn Gia Thiều, P. Võ Thị Sáu, Q.3, TP. HCM;

