HR & Administrative Officer (Nhân viên Hành Chính Nhân Sự)

Mức lương: Thương lượng

Kinh nghiệm: Dưới 1 năm

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Thành phố Hà Nội

Hạn nộp hồ sơ: 27/12/2024

Trình độ: Cao đẳng

Mô tả công việc

Role purpose:

The HR & Administrative Officer is responsible for being a HR admin; providing secretarial, clerical and administrative support in order to ensure that services are provided in an effective and efficient manner at branch office.

Key Accountabilities:

1/ HR Admin:

  • Search and recruit suitable candidates according to the Company's needs
  • Be responsible for the whole On-boarding process for new hire at HN branch
  • Support the payroll administration, reward and benefit programs
  • To be the first HR contact at branch to deal with issues related to the Company's policies and HR
  • Propose initiatives and engage in all activities of the Company and HR&ADM as well
  • Support establishing organizational culture, set out internal regulations

2/ Administration:

  • Perform receptionist function, manage phone calls and correspondence
  • Manage log-book procedure including numbering and stamping all documents
  • Coordinate office activities and operations to secure efficiency and compliance to Company policies
  • Support to maintain the filing system to ensure the sufficiency, accuracy and accessibility
  • Manage agendas/travel arrangements/appointments/meetings/conferences etc
  • Support budgeting and bookkeeping procedures
  • Create and update records and databases with personnel, financial and other data
  • Track stocks of office supplies, control consumption and place orders when necessary
  • Manage the taxi cards delivery and monitor the usage to ensure policy compliance;
  • Coordinate the maintenance of office equipment;
  • Submit timely reports and prepare proposals as assigned;
  • Perform other related duties as required.

Yêu cầu ứng viên

  • Education: At least College graduate, prefer Secretarial certificate
  • Experience: Minimum 2 year working in HR and/ or Administration; knowledge of clerical and administrative procedures and systems such as filing and record keeping; knowledge of operation of standard office equipment
  • Skills:
    • Fluent English & Vietnamese
    • MS Office
    • Communication skills - written and verbal
    • Attention to detail and accuracy
    • Customer service orientation

Kỹ năng chuyên môn

Communication skills;accuracy;detail;Customer service orientation;event;

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Bonus: 13th salary + KPI Bonus
  • Healthcare Plan: for Staff and Dependants
  • Annual Leave: 18 days
  • Annual health check-up
  • Team spirit development activities/ events
  • Financial support program
2  |  0
Công ty TNHH Bảo hiểm Nhân thọ Mirae Asset Prévoir
Quy mô: 100-199 nhân viên Tầng 6 A và 8,Tòa nhà Sài Gòn Giải Phóng,436-438 Nguyễn Thị Minh Khai, Phường 05, Quận 3, TP Hồ Chí Minh Quốc gia: Chưa cập nhật
Thông tin tuyển dụng
Ngày đăng tuyển: 27/11/2024
Ngành nghề: Nhân viên Hành chính
Cấp bậc:Mới tốt nghiệp
Số lượng:1
Giới tính:Nữ
Độ tuổi: Không yêu cầu
Nơi làm việc: Thành phố Hà Nội

Việc làm liên quan

CHỦ QUẢN: CÔNG TY TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Chịu trách nhiệm chính: Ông Bùi Tường Vũ - Số điện thoại liên hệ: 028 3930 2288

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

Địa điểm Kinh Doanh: Số 19 Nguyễn Gia Thiều, P. Võ Thị Sáu, Q.3, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
THƯ VIỆN NHÀ ĐẤT
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...