HR Admin Staff (Chinese Language)

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 17/04/2025
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
1 năm
Hạn nộp hồ sơ
17/04/2025
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

HR affairs:

  • Recruitment process, post job on recruiting channels, screen CV, contact candidates, arrange interviews, process paperworks, explain internal policy and related regulations for new employees come to
  • Company; Union Trade reports; Insurance, etc.

Administration:

  • Carry out payment for administrative expenses: electricity and water, office rental, management fee, cleaning fee, telephone & internet, etc.; draft service contracts and other related documents.
  • Office building management: reception, tracking daily in/out guests, manage meeting rooms, welcome guests, security, public area hygene...
  • Assist foreign leaders’ paperworks: visa, work permit, residences...
  • Arrange greeting customers, business trips, accommodation, transportation...
  • Manage and operate media channels such as website, social media...organize conferences, meetings, internal and external events, Company activities and so on.
  • Conduct relating reports in Chinese/English.
  • Other tasks assigned by Manager

Yêu cầu ứng viên

  • Graduated University (Bachelors);
  • Age from 22 - 30 years old;
  • Good command of English and Chinese Mandarin 4 skills;
  • Hard working, proactive and teamwork spirit;
  • Good interpersonal and communication skills;
  • Good organizational and multi-tasking abilities;
  • Maintain good grooming and manner in working environment
  • Experience in shipping lines, logistics would be advantage;

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Social insurance, health insurance, unemployment insurance as Vietnam Law regulation
  • 13th month salary
  • Lunch meals, parking, fitness facilities at company
  • Annual health check and teambuilding
  • Other benefits will be discussed during the interview
  • Salary can be negotiable

Thời gian làm việc

  • Working hours from Monday - Friday - working time: 08:00AM to 05:00PM

Địa điểm làm việc

  • 5 Hồ Biểu Chánh, phường 11, Quận Phú Nhuận, Thành phố Hồ Chí Minh
3  |  0
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Cosco Shipping Lines (Việt Nam)
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Logistics & Chuỗi cung ứng, Nhóm nghề khác
Địa chỉ: Số 5 Hồ Biểu Chánh, Phường 11, Quận Phú Nhuận, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 26/03/2025
Cấp bậc: Nhân viên
Học vấn: Đại học
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: 22 - 30 tuổi
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Việc làm liên quan
Hành chính nhân sự (Tuyển dụng)
Công ty TNHH Nông sản Tuấn Tú Hà Nội
Nhân viên Hành chính nhân sự (Mạnh tuyển dụng)
Công ty Cổ phần Bzness Việt Nam
Nhân viên Hành chánh nhân sự tổng hợp
Công ty Cổ phần Công nghệ tiêu chuẩn sinh học Vĩnh Thịnh (VinhthinhBiostadt JSC)
Nhân viên Hành chính nhân sự
Công ty Cổ phần Tập đoàn công nghệ VIPTAM
Nhân viên Hành chính nhân sự
Công ty Cổ phần Giải pháp Công nghệ Newway
Nhân viên Hành chính nhân sự
Công ty Cổ phần Cơ khí và Xây dựng Việt Nhật
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Logistics & Chuỗi cung ứng, Nhóm nghề khác
Địa chỉ: Số 5 Hồ Biểu Chánh, Phường 11, Quận Phú Nhuận, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
26/03/2025
Cấp bậc
Nhân viên
Học vấn
Đại học
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
22 - 30 tuổi
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: CÔNG TY TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
THƯ VIỆN NHÀ ĐẤT
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...