Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

HR Admin Officer

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 21/04/2021
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
21/04/2021
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Click vào đây để xem tuyển dụng HR Admin Officer mới nhất
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

The HR Admin Officer will assist senior and junior officers whilst working as part of a team responsible for internal HR Admin tasks as below:

• To handle the internal process of recruitment, manage the required documents for the recruitment process.
• To handle all kinds of job advertisements via company’s website and social networks, job advertisement websites.
• To review application/resume, interview job applicants, evaluate applicant skills, make recommendations regarding applicant’s qualifications and complete the employment.
• To recruit the qualified employee within designated timeframe.
• To design and conduct new employee orientation program.
• To build up and maintain good relationships and good understanding with all staff via effective communication and activities.
• To manage and file all records of office staff and operating staff systematically, fully and to keep such records updated regularly.
• To handle the off – boarding process and documents for resigned employees.
• To assist in the Company’s occasions and engagement activities.
• Other tasks as assigned.

Yêu cầu ứng viên

• Bachelor’ s Degree (Human Resources) with at least 01 year of relevant working experience in similar role. Experienced in Recruitment role is an advantage.
• Desire to work in an international business environment.
• Confident in English skills (intermediate).
• Confident in working with Microsoft Office (Word, Excel and PowerPoint).
• Exposure to using HR software.
• Dynamic and teamwork.

Skills & Prerequisites
• Strong Teamwork: Being flexible and able to work independently but also in a group.
• Solid Interpersonal Skills: being able to influence and guide clients and colleagues across a broad range of professional and personal needs.
• Highly Motivated: self-driven, with the ability to use their own initiative, the ability to multi-task, and the ability to solve problems and recommend appropriate solutions.
• Analytical Skills: ability and experience in analysing issues, updating policy documents, checklists, templates, and procedures. Ability to look at client results and make recommendations.
• Proactive, hardworking and responsible
• Willing to learn and to be trained

HCMC office address: Level 9, Abacus Tower, 58 Nguyen Dinh Chieu, District 1

Quyền lợi/Phúc lợi

• Competitive salary package
• Stable, international, professional and friendly working environment
• Opportunity to fast track the development of your career
• Attendance at training courses
• Private Health Insurance (after the completion of probation)
• Parking provided. Telephone allowance also provided.

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
2  |  0
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Nhóm nghề khác
Địa chỉ: Tầng 9, Tòa nhà Lim Tower 3, 29A Nguyễn Đình Chiểu, Phường Sài Gòn, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Acclime Corporate Services
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Nhóm nghề khác
Địa chỉ: Tầng 9, Tòa nhà Lim Tower 3, 29A Nguyễn Đình Chiểu, Phường Sài Gòn, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
23/03/2021
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 23/03/2021
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A, Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, phường Phú Nhuận, TP. HCM

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...