Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

HR & Admin Executive

Mức lương: 8 - 12 triệu
Kinh nghiệm: 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 23/03/2020
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
8 - 12 triệu
Kinh nghiệm
1 năm
Hạn nộp hồ sơ
23/03/2020
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

  • Take charge for all recruitment activities from coordinating with Department Head to understand the scope, responsibilities and requirements of positions to be filled to implement the recruiting process. .
  • Manage applicant information in recruitment database in proper manner.
  • Elaborate payroll and review payroll reports to guarantee accuracy in the data and on time payment to employees.
  • Apply personnel actions for employees (position change, new hires, resignations, promotions, salary changes, bonuses, among others) to guarantee payment in a timely manner.
  • Keep control of employee benefits according to the defined company policies (health insurance, phone allowance, uniforms, lunch, transportation- when applicable, among others) to ensure compliance.
  • Provide consultancies to company’s current compensation and benefit program to enhance the package’s competitiveness.
  • Dig into the business case to help the management team in implementing necessary actions, propose and design suitable employee’s benefit frameworks to attract and retain employees.
  • Involve in solutions and project to better engage employees in the organization.
  • Act as a consultant and driver in leading company and social activities (year end party, company trip, etc. ) to promote company culture.
  • Propose suitable training courses to ensure and enhance the inspiration and incorporation of taught skills and techniques into employees work behavior.
  • Participate in marketing activities of introducing and inspiring people.
  • Act as the contact point in the front office to welcome guest in alignment with Company Security Policy.
  • Take charge for whole procurement process in ensuring appropriate products and services for office, prepare and review purchasing contracts.
  • Be responsible for providing information and supervising outsourcing suppliers (office leasing, office sanitation, drinks, ...).
  • Purchase the office supplies to guarantee the material resources for the operation
  • Make report of working time – report of holidays and asset management.
  • Lead the logistic arrangement for meeting, visit and other company events.
  • Register parking card for newcomers and make report regarding parking fee.
  • Other tasks assigned by Line Manager

Yêu cầu ứng viên

  • Bachelor’s degree in any field, preferred in Business English.
  • Experiences: 3- 5 years relevant experience in HR Admin or Administration.
  • Understanding of Labor Law and relevant regulation
  • Able to adapt to changes, and develop solutions through analytical, interpretative, evaluative, creative and innovative thinking
  • Computer Literacy i.e. MS Office.
  • Time management & Decisions making skills.
  • Well-organized.
  • Service mindset.

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Trao đổi khi phỏng vấn 

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: 300-302-304 Trường Sa, Phường 02, Quận Phú Nhuận, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty Cổ phần Ẩm Thực Chảo Đỏ
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: 300-302-304 Trường Sa, Phường 02, Quận Phú Nhuận, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
22/02/2020
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 22/02/2020
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...