Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Guest Service Agent - Nhân Viên Trực Tổng Đài

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 30/04/2025
Địa điểm: Hà Nội
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
30/04/2025
Địa điểm
Hà Nội
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

  • Answer, record, and process all guest requests, questions, or concerns via telephone, email, chat, and mobile communication devices. Operate telephone switchboard, process guest requests for wake-up calls, and connecting and directing calls to the appropriate extension.
  • Receive, record, and relay messages accurately. Log all guest requests or issues into computer, contact appropriate individual or department (e.g., Bellperson, Housekeeping), and follow up with guest to ensure their request has been resolved to their satisfaction. Provide information to guests about room features, property amenities, and local areas of interest.
  • May process room service orders, answer questions on menu selection and record transactions in point-of-sale system. Assist guests with accessing internet and guestroom entertainment.
  • Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; and protect company assets.
  • Welcome and acknowledge all guests according to company standards, anticipate and address guests’ service needs, assist individuals with disabilities, and thank guests with genuine appreciation.
  • Speak with others using clear and professional language, and answer telephones using appropriate etiquette.
  • Develop and maintain positive working relationships with others, and support team to reach common goals.
  • Comply with quality assurance expectations and standards. Read and visually verify information in a variety of formats; stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work shift.
  • Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance.
  • Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.

Yêu cầu ứng viên

  • Education and Experience
    • Degree of English/Hospitality/Tourism other relevant major
    • Good communication both in English and Vietnamese
    • Excellent interpersonal skills with demonstrated customer service focus
    • Ability to multi-task
    • Able to work shifts
    • Experience of a similar position in 4 or 5-star hotels is preferred
  • Personal Attributes
    • Dependability
    • Positive Demeanor
    • Presentation
    • Integrity
    • Safety Orientation
    • Adaptability/Flexibility
    • Stress Tolerance
  • Interpersonal Skills
    • Team Work
    • Customer Service Orientation
    • Interpersonal Skills
    • Diversity Relations
  • Communications
    • Listening
    • English Language Proficiency
    • Telephone Etiquette Skills
    • Applied Reading
    • Writing
  • Analytical Skills
    • Problem Solving
    • Learning
    • Computer Skills
    • Decision-Making
  • Organization
    • Multi-Tasking

Quyền lợi/Phúc lợi

  • 60 days probation with Full salary & Social Insurance
  • Service charge every month after probation
  • Attractive remuneration package & 13th-month salary
  • Professional training courses
  • Professional workplace with young, dynamic, and excellent team members
  • Duty meal & Uniform provided
  • 05 working days/week.
  • Participate in team building and TakeCare activities of the team and hotel
  • Health check every year
  • Satisfy your love of travel with distinctive Associate discounts for hotel rooms and F&B services at Marriott International hotels & resorts all over the world (11 properties in Vietnam)
  • Start your career path in the biggest and one of the most prestigious hotel companies worldwide

Địa điểm làm việc

  • Sheraton Hanoi Hotel, Quận Tây Hồ, Thành phố Hà Nội
1  |  0
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Dịch vụ & Tiêu dùng
Địa chỉ: K5 Nghi Tàm, Phường Quảng An, Quận Tây Hồ, Hà Nội
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty Liên doanh TNHH Berjaya - Hồ Tây
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Dịch vụ & Tiêu dùng
Địa chỉ: K5 Nghi Tàm, Phường Quảng An, Quận Tây Hồ, Hà Nội
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
17/04/2025
Cấp bậc
Nhân viên
Học vấn
Đại học
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 17/04/2025
Cấp bậc: Nhân viên
Học vấn: Đại học
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
Hà Nội

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...