Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Front Officer Supervisor

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 10/08/2021
Địa điểm: Bà Rịa - Vũng Tàu
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
10/08/2021
Địa điểm
Bà Rịa - Vũng Tàu
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

  • Engaging leadership that inspires and empowers the Front Desk staff.
  • Proactively communicates guidelines for staff that shapes the unparalleled standards expected.
  • Make certain that areas of accountability are executed in uncompromised levels. Proper utilization of resources is a must.
  • Oversee facility and equipment in the responsible areas to make sure they are in complete working order.
  • Execute training programs and tools at Front Desk that addresses room availability, revenue, rate and selling strategies that can maximize occupancy.
  • Produces regular and special reports; maintains required records and files.
  • Ensures all activities performed within the department are in accordance with the company’s business objectives, and established safety and security standards.
  • Trains, motivate, and provide on-going communication to staff to deliver first-class service with unmatched elegance and professionalism while promoting a culture of accountability.
  • Communicates with partnering departments and peers to achieve superior customer satisfaction and efficient utilization of manpower and facilities.
  • Maintains close work relationships with other departments and their leaders to promote feedback, cross training and efficient operations.
  • Positively collaborates and communicates proactively with Housekeeping and other departments regarding daily arrivals, VIPs, special requests, group needs, check outs and other guest needs that might arise.
  • Creates and maintains a refined yet welcoming guest registration experience, efficient and accurate cashiering functions and exceeds guests expressed and unexpressed needs.

Yêu cầu ứng viên

  • One – Two years experience working required.
  • One year department experience preferred.
  • College degree is required and Higher Education is preferred.
  • Microsoft Office knowledge required.
  • Must present a well-groomed appearance.
  • Ability to communicate fluently in the primary language of the workplace both verbally and nonverbally.Fluent in English is encouraged.
  • Solid and professional communication skills, both oral and written.
  • Organized, can multi-task, good problem solving skills and detail-oriented.
  • Capacity to foster productive relations with peers and assure teamwork is the prevailing way to do business.

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Trao đổi khi phỏng vấn 

Địa điểm làm việc

  • Tỉnh Bà Rịa - Vũng Tàu
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: ấp Hồ Tràm, Xã Phước Thuận, Huyện Xuyên Mộc, Bà Rịa - Vũng Tàu
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Dự Án Hồ Tràm
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: ấp Hồ Tràm, Xã Phước Thuận, Huyện Xuyên Mộc, Bà Rịa - Vũng Tàu
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
26/07/2021
Cấp bậc
Nhân viên
Học vấn
Cao đẳng
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 26/07/2021
Cấp bậc: Nhân viên
Học vấn: Cao đẳng
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...