Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Assistant To CEO

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 29/11/2018
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ
29/11/2018
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

1. Roles and Responsibilities
a) Assistance tasks:
· Deal with internal correspondence on behalf of CEO, including drafting and writing emails as required and delivering documents as required.
· Make relevant communications between CEO and internal departments; demonstrate leadership in order to maintain credibility, trust and support from senior management.
· Manage and maintain executive schedules, including scheduling travel and conferences, making appointments, and making changes to appointments.
· Prepare executive responses to routine memos, letters, or correspondence.
· Give proper directions to HODs as an act on behalf of CEO.
· Give bridge of communications between CEO and HODs, especially during CEO’s absence at office.
· Follow up with tasks and problem-solving issues assigned to HODs by CEO.
· Act on behalf of CEO to directly fix arising issues from various Departments.
b) Business development tasks:
· Directly negotiating the contracts with principal brands... in order to bargain the price, terms and conditions of contracts; and on top getting targeted brands into company portfolio.
· Recommend, introduce and advise on potential and current partners.
· Conduct Vietnam market survey and research.
· Provide feedback and advice as to how the product quality, design and services should be improved to satisfy the demand of consumers in the Vietnamese market.
· Provide a background on all sales channels in Vietnam and recommendations on how to approach the market.
· Conduct all necessary activities within Company’s business development interests, including but not limited to communicating with current and potential partners, handling current and potential clients/consumers, following up with current and potential partners regarding any news/updates of Company’s business.
· Prepare & update business plan, company profile, and Vietnamese market overview twice a year.
· Work closely with CEO on strategies in setting up local business and coordinate all meeting with top managements in the company.
· Work in conjunction with BDM for strategies, research and conduct case studies then report directly to CEO for final approval.
· Greeting visitors and determining access to appropriate parties.
2. Job Function
- Maintain all relationships and facilitate the smooth running of daily activities and report directly to CEO
- Establish and maintain good relationships with potential customers, media communications on behalf of CEO; and participating all business activities due to work requirements.
- Ability to develop and maintain good relationship with new brand principals. Able to captivate innovative ideas, dynamic and build new image for the brand promotion activities; and improve efficiency in business.

Yêu cầu ứng viên

1. Qualifications
- Proficient in English communication
- B.S. in Management or related field
- 3+ years assistance or business development
- Problem solving ability
- Data analysis
- Proficient in Access, MS Word, Excel, Outlook.
2. Other Qualifications
- Relationship management and communication skills
- Problem solving and decision making skills
- Presentation, negotiation skills
- Supervisory experience
- Research and report writing skills
- Strategy development and implementation
- Train and management staff
- PC literate with PowerPoint, word processing and Excel
- Exceptional time management is a must

Quyền lợi/Phúc lợi

- Trao đổi khi phỏng vấn

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: L19-07-09, Tầng 19, Tòa nhà Vincom Đồng Khởi, 72 Lê Thánh Tôn - Phường Bến Nghé - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty Cổ phần Maison Retail Management International
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: L19-07-09, Tầng 19, Tòa nhà Vincom Đồng Khởi, 72 Lê Thánh Tôn - Phường Bến Nghé - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
30/10/2018
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 30/10/2018
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...