Complaint Handling Officer (Electronic)
Mô tả công việc
- Preparation of 8D reports, application of problem solving tools (PDCA, 8D, others). Operating the relevant IT ERP systems (SAP/IFS,..).
- Initiate quality assurance and quality improvement measures. Check effectiveness and start corrective measures if necessary.
- Plan, carry out and document audits in accordance with the applicable quality standards and norms. Support of customers in technical and quality issues. Coordination of measures including verification and validation. Participation in the elaboration of QSV.
- Discussions with customers, development, design and production (e.g.CIP), as well as all production sites.
Yêu cầu ứng viên
- Electronics technician or engineer (2-3 years experience).
- Analytical thinking, ability to work in a team, sense of responsibility.
- Processing of customer complaints and preparation of 8D reports.
- Fault analysis on power supplies, chargers and battery packs.
- Using quality tools FMEA, Ishikawa diagram, 5 Why.
- English spoken and written well.
- Cooperation with complaint processing in Germany.
- Willingness to travel.
Quyền lợi/Phúc lợi
- Bảo hiểm theo quy định
- Du Lịch
- Thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Chế độ nghỉ phép
Địa điểm làm việc
- Tỉnh Đồng Nai
Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Lô 240, đường số 12, Khu Công nghiệp Amata, Phường Long Bình, Thành phố Biên Hoà, Đồng Nai |
Tên công ty: | Công ty TNHH Friwo Việt Nam |
Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Lô 240, đường số 12, Khu Công nghiệp Amata, Phường Long Bình, Thành phố Biên Hoà, Đồng Nai |
Ngày đăng tuyển: | 10/12/2019 |
Cấp bậc: | Mới tốt nghiệp |
Học vấn: | Cao đẳng |
Số lượng tuyển: | 0 |
Độ tuổi: | Không yêu cầu |
Giới tính: | Không yêu cầu |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi