Mô tả công việc

- Ensure that employees' files and records are maintained in accordance with legal requirement and company policy and procedures;
- Doing all compulsary insurance;
- Update new employees' information into the Cadena system and files related;
- Checking employees' time attendance;
- Ensure all labor contracts and employees' personal documents file properly;
- Assist with departments' recruitment.
- Other task required by manager

Yêu cầu công việc

- Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Knowledge of Local Labour and Employment Regulations.
- Proficient in the use of Microsoft Office
- Good writing skills
- Diploma in Human Resources, Training or Business Administration.
- 1 years of relevant experience or an equivalent combination of education and work-related experience.

Phúc lợi công việc

- Bảo hiểm theo quy định
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Chế độ nghỉ phép
- Chế độ tập thể dục

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 458 / 0
Logo Công ty Cổ phần Bất Động Sản Syrena Phú Quốc (InterContinental Phu Quoc Long Beach Resort) Công ty Cổ phần Bất Động Sản Syrena Phú Quốc (InterContinental Phu Quoc Long Beach Resort)
Tổ 3, khu phố 7 - Thị trấn An Thới - Huyện Phú Quốc - Kiên Giang
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
18/10/2019

Nơi làm việc
Kiên Giang

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Cần tuyển Nhân Viên Nhân Sự (HR Officer)
Công ty Cổ phần Bất Động Sản Syrena Phú Quốc (InterContinental Phu Quoc Long Beach Resort)
Nộp đơn