C&B Specialist

Mức lương: Thương lượng

Kinh nghiệm: 2 năm

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Thành phố Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: 10/09/2020

Trình độ: Trung cấp

Mô tả công việc

- Implement and responsible for all C&B tasks, including benefits application for employee followed company policy; salary calculation on time and accurately; PIT declaration, finalization, dependence Registration; labor contract; compulsory insurances; additional insurances and other C&B related tasks
- Work with authorities on labor issues, insurance, PIT and welcome all external inspection teams or state agencies as assigned
- Check and manage of HR data including record & filing system
- Ensure all legal reports to authorities to be completed on time and complied with Vietnamese regulations.
- Monitor onboarding program to ensure all new hires are provided with onboarding program.
- Write notice to employee as assigned
- Resolve labor disputes if any or provide consultant timely to employees related to company regulation or company policy.
- Organize employee engagement programs to provide the best service to employees with optimum cost (e.g, yearly event, teambuilding, women’s day, monthly events, birthday party, etc)
- Support on work permit process when needed
- Update new relative regulation & law timely for application & improvement
- Survey policies of other companies, market tendency for reference and improvement internally
- Support HRM on development and updating Human Resource policies and procedures
- Support HRM on performance management and evaluation program
- Other tasks assigned by HR Leader or directly from BOD

Yêu cầu ứng viên

- Educational background: University graduated; BA in HR, Business Administrator
- Experiences: At least 4 years working as a HR generalist for international company with relevant working scopes
- Skills required:
+ English communication skills;
+ Good computer skills (excel, word)
+ Good at communication; numeric and report;
+ Knowledge of Vietnam labor code and Vietnam labor market

Quyền lợi/Phúc lợi

- Discussed in the interview

0  |  0
Công ty Cổ phần Phát triển Địa ốc Sông Tiên
Quy mô: 200-499 nhân viên 191 Nam Kỳ Khởi Nghĩa, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, TP Hồ Chí Minh Quốc gia: Chưa cập nhật
Thông tin tuyển dụng
Ngày đăng tuyển: 13/08/2020
Ngành nghề: Nhân viên Hành chính
Cấp bậc:Mới tốt nghiệp
Số lượng:Chưa cập nhật
Giới tính:Không yêu cầu
Độ tuổi: 27 - 45 tuổi
Nơi làm việc: Thành phố Hồ Chí Minh

Việc làm liên quan

CHỦ QUẢN: CÔNG TY TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Chịu trách nhiệm chính: Ông Bùi Tường Vũ - Số điện thoại liên hệ: 028 3930 2288

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

Địa điểm Kinh Doanh: Số 19 Nguyễn Gia Thiều, P. Võ Thị Sáu, Q.3, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
THƯ VIỆN NHÀ ĐẤT
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...