Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Admin Executive

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 3 năm
Hạn nộp hồ sơ: 16/08/2020
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
3 năm
Hạn nộp hồ sơ
16/08/2020
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

1. Front office reception handling
- Operate company’s switchboard or multi-line phone and maintain long distance call logs. Answer incoming calls and transfer to right person, take and distribute accurate messages.
- Greet visitors and direct them to right destination, monitor visitor access and maintain security awareness. Liaise with IT Manager to prepare and show up Welcome Note on electronic board.
- Respond to routine inquiries from internal or external sources, eg. organization’s location, hours of operation, phone numbers, or email address.
- Receive and send documents and couriers, record tracking number, PO number into logbook; distribute incoming documents and couriers to appropriate person.
2. General clerical and administration support
- Well-managed of office admin tasks such as meeting room reservation, monthly cars rental, taxi cards, photocopy machine, office drinking water, coffee machine, other office facilities, maintenance
- Arrange visa, immigration, accommodation documents and accommodation for visitors/staff relevant to company business normally from suppliers, customers, CBC regional heads request for hotels, visa etc.
- Maintain stationery inventory and consolidate monthly stationery orders.
- Handle petty cash for sample receiving fee.
- Prepare motorbike parking registration and taxi card for staff when required.
- Organize company events such as birthday for employee, year-end party, team building.
- File & manage contracts of office supplies and equipment…
- Keep working environment in safety & hygiene condition
- Prepare monthly payment voucher for office supplies vendors eg. Office rental, visa, air ticket, car rental, stationery, flower, taxi, courier, pantry supplies, gasoline, etc. for HCM & Hanoi office.
3. Reporting
- Prepare monthly report by Business Unit on the use of mobile phone/internet cards, send to Accounting Department and Head of Departments for cost control.
- Consolidate taxi route details and collect receipts from staff following company policies. Prepare monthly taxi expenses report by Business Unit, send to Accounting Department and Head of Departments for cost control.
- Prepare monthly report by BU on car rental/ courier/ stationery/ taxi/ flower/ air ticket…expenses; send the record to Head of HR & Admin and Head of Departments for cost control.
4. Others
- Other assignment from Supervisors and Management

 

Yêu cầu ứng viên

*Qualification and Education:
- University Degree any related field, major in Business Administration is preferable.
*Experience and Knowledge:
- Minimum 05 years experience in receptionist, administration and handling training administration is a plus
- Good personality, good attitude, oriented to detail and have service mind
- Able to keep confidential and integrity
- Excellent communication skills in both oral and written English
- Computer literate in Microsoft office, Excel, Word, and PowerPoint

Quyền lợi/Phúc lợi

- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 13, Số 8-10, Đường Mai Chí Thọ - Phường Thủ Thiêm - Quận 2 - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin công ty
Tên công ty: Công Ty TNHH Connell Bros. (Việt Nam)
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 13, Số 8-10, Đường Mai Chí Thọ - Phường Thủ Thiêm - Quận 2 - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
17/07/2020
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 17/07/2020
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...