Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Tuyển Sale Admin

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2019
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
1 năm
Hạn nộp hồ sơ
30/11/2019
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

- Record/input sales releases, reservations, mastermoves, cancellations, exchanges, hand-overs and legal completions onto the sales information system, along with full customer details/choices and produce/post relevant letters and statements and update office (wall) charts as appropriate. Ensure the sales extraction sheets are completed and kept up to date on a weekly basis. Previous experience with CRM software is preferred.

- Produce and maintain plot files, distribute copies to other departments and contractors.

- Produce weekly and monthly reports for the team within required deadlines. Produce monthly board report spreadsheet and typed report. Regularly update the department budget template with relevant information.

- Produce/amend standard forms for use on site and in the office to assist the sales team. Ensure that all documentation in office and copy of the site journal is up to date. Keep stock and order materials and stationery used by all the sales team, and order uniforms/badges for sales consultants.

- Take telephone enquiries from prospective customers regarding both forthcoming and existing sites, creating a database for future use with mailshots; produce mailshots as requested. Input customer enquiries into the marketing system and produce mail shots as required.

- Liaise with sales consultants and ensure they receive relevant copies of letters, price lists, memo’s, reports and standard forms by fax or post regularly.

- Prepare and send regular reports to owners and landlords where required

- Other duties as assigned from time to time

Yêu cầu ứng viên

- Business management;

- Candidates with international experience preferred

- Strong interpersonal and communication skills for liaising with colleagues, customers and other stakeholders;

- At least 3 years experience in administrative or sales role.

- The ability to work with IT resources such as databases and spreadsheets, for the collection and management of information

- Fluency in English is a must (both speaking and writing). Proficiency in second foreign language is an advantage

- Excellent communication, interpersonal and writing skills;

- Excellent organizational and time management skills with the ability to multi-task and prioritize;

- Independent worker with capacity to learn quickly and fulfill assigned duties with little managerial oversight

- Literacy, for writing reports and presentations;

- Ability to work effectively under pressure.

- Good teamwork, analytical and problem-solving skills;

- Excellent skills in MS Office; Experience with graphic design programs is an advantage

- Business-related awareness and a good knowledge of current affairs.

Quyền lợi/Phúc lợi

- Lương tháng 13

- Huấn luyện nâng cao năng lực

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 20-49 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 21, toà Tây - Lotte Center Hà Nội, 54 Liễu Giai, Phường Cống Vị, Quận Ba Đình, Hà Nội
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Savills (Việt Nam)
Quy mô: 20-49 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 21, toà Tây - Lotte Center Hà Nội, 54 Liễu Giai, Phường Cống Vị, Quận Ba Đình, Hà Nội
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
01/11/2019
Cấp bậc
Điều hành cấp cao
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 01/11/2019
Cấp bậc: Điều hành cấp cao
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...