Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Tuyển Nhân Viên Hành Chính Nhân Sự

Mức lương: 8 - 10 triệu
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 09/08/2020
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
8 - 10 triệu
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
09/08/2020
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

- Answer phone calls, provide information to callers or connect callers to appropriate people
- Greet and provide general support to visitors
- Handle the daily correspondence
- Compose and type regular correspondence, like invitations and informative material
- Manage and provide the offices supplies: water, stationery, beverage & miscellaneous things …..
- Make travel arrangements and reservations for BODs/Staff/Visitors
- Develop and maintain a filing system
- Monthly collect all the expenses of the Branch, allocate & prepare the payment memo
- Make & submit the expenses report on deadline
- Develop, implement and improve office policies and procedures
- Manage & control the company’s assets & equipment
- Organize the company’s events, parties ….
- Manage company’s site/page to update monthly high performance staffs
- Deal with Visa/Work permit issues
- Organize the company’s events & parties such as X-mas, Year-end/ New year party, company anniversaries, ceremonies, birthdays for staffs, company trips, team building
- Manage Company’s Facebook page
- Deal with arising affairs
- Others tasks as assigned.

Yêu cầu ứng viên

- Fresher or proven at least 1 year work experience.
- In-depth understanding of office management and daily operations
- Hands on experience with MS Office, Email, Internet ….
- Working knowledge of office equipment like printers and fax machines
- Standard verbal and written communication skills in English and Vietnamese
- Strong organizational and time-management skills
- College/University degree; additional qualification as a personal assistant or administrative management will be a plus.
- Working under high pressure, independently and in team
- Dynamic, flexible, hard-working, careful, patient and responsible for assigned tasks

Quyền lợi/Phúc lợi

- Salary 8mil - 10mil
- Annual salary increase
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance in accordance with the law
- Health care (PVI) insurance package.
- International, fair and transparency working environment.
- The 13th month salary regime
- Annual company trip
- Annual leave 18 days

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Kinh doanh, Dịch vụ & Tiêu dùng
Địa chỉ: Tầng 10, Tòa nhà Detech Tower II, số 107 Nguyễn Phong Sắc, Phường Dịch Vọng Hậu, Quận Cầu Giấy, Hà Nội
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty Cổ phần Altius Link Việt Nam
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Kinh doanh, Dịch vụ & Tiêu dùng
Địa chỉ: Tầng 10, Tòa nhà Detech Tower II, số 107 Nguyễn Phong Sắc, Phường Dịch Vọng Hậu, Quận Cầu Giấy, Hà Nội
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
10/07/2020
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Cao đẳng
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
22 - 30 tuổi
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 10/07/2020
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Cao đẳng
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: 22 - 30 tuổi
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...