Tuyển Nhân Viên Hành Chính Nhân Sự
Mô tả công việc
- Answer phone calls, provide information to callers or connect callers to appropriate people
- Greet and provide general support to visitors
- Handle the daily correspondence
- Compose and type regular correspondence, like invitations and informative material
- Manage and provide the offices supplies: water, stationery, beverage & miscellaneous things …..
- Make travel arrangements and reservations for BODs/Staff/Visitors
- Develop and maintain a filing system
- Monthly collect all the expenses of the Branch, allocate & prepare the payment memo
- Make & submit the expenses report on deadline
- Develop, implement and improve office policies and procedures
- Manage & control the company’s assets & equipment
- Organize the company’s events, parties ….
- Manage company’s site/page to update monthly high performance staffs
- Deal with Visa/Work permit issues
- Organize the company’s events & parties such as X-mas, Year-end/ New year party, company anniversaries, ceremonies, birthdays for staffs, company trips, team building
- Manage Company’s Facebook page
- Deal with arising affairs
- Others tasks as assigned.
Yêu cầu ứng viên
- Fresher or proven at least 1 year work experience.
- In-depth understanding of office management and daily operations
- Hands on experience with MS Office, Email, Internet ….
- Working knowledge of office equipment like printers and fax machines
- Standard verbal and written communication skills in English and Vietnamese
- Strong organizational and time-management skills
- College/University degree; additional qualification as a personal assistant or administrative management will be a plus.
- Working under high pressure, independently and in team
- Dynamic, flexible, hard-working, careful, patient and responsible for assigned tasks
Quyền lợi/Phúc lợi
- Salary 8mil - 10mil
- Annual salary increase
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance in accordance with the law
- Health care (PVI) insurance package.
- International, fair and transparency working environment.
- The 13th month salary regime
- Annual company trip
- Annual leave 18 days
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
| Quy mô: | 200-499 nhân viên |
| Lĩnh vực: | Kinh doanh, Dịch vụ & Tiêu dùng |
| Địa chỉ: | Tầng 10, Tòa nhà Detech Tower II, số 107 Nguyễn Phong Sắc, Phường Dịch Vọng Hậu, Quận Cầu Giấy, Hà Nội |
| Tên công ty: | Công ty Cổ phần Altius Link Việt Nam |
| Quy mô: | 200-499 nhân viên |
| Lĩnh vực: | Kinh doanh, Dịch vụ & Tiêu dùng |
| Địa chỉ: | Tầng 10, Tòa nhà Detech Tower II, số 107 Nguyễn Phong Sắc, Phường Dịch Vọng Hậu, Quận Cầu Giấy, Hà Nội |
| Ngày đăng tuyển: | 10/07/2020 |
| Cấp bậc: | Mới tốt nghiệp |
| Học vấn: | Cao đẳng |
| Số lượng tuyển: | 0 |
| Độ tuổi: | 22 - 30 tuổi |
| Giới tính: | Không yêu cầu |
| Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi
Đăng xuất
Việc làm Hồ Chí Minh