Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Tuyển HR Admin Officer

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 27/03/2021
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ
27/03/2021
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

  • Manage Visa-Work Permit’s Reporting and following this process.
  • Assist in the preparation of all required documents as per the laws and regulations of Vietnam.
  • Coordinate with counterparts overseas for the legalization of expatriates’ documents.
  • Submit application/cancel to authorities.
  • Collect and follow employee documents, manage employee files.
  • Support C&B Team to collect and manage Time-Sheets.
  • Arrange logistic for Induction training sessions.
  • Assist C&B Team to prepare and submit all legal reports to authorities to be completed on time and complied with Vietnamese regulations.
  • Organize employee engagement programs to provide the best service to employees with optimum cost (E.g, yearly event, teambuilding, women’s day, monthly events, birthday party, etc…).
  • Follow up HR payments, invoices. Manage and control cash advance for HR Team.

Yêu cầu ứng viên

  • Minimum Academic Requirement: Bachelor's degree.
  • Minimum Relevant Experience: 2 years working experience in a similar role.
  • Good at English.
  • Excellent office computer skills (MS Excel).
  • Excellent organization and time management skill- Pay attention to details and good level of numeracy.
  • Ability to handle multi tasking under high pressure.
  • Ability to demonstrate a professional, confident and ‘can do’ attitude.
  • Knowledge of current Vietnam labor law is a plus.

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Competitive salary.
  • KPI Bonuses.
  • Full training an don-going professional development.
  • Free access to our Wall Street English course.
  • Annual Leave of 12 days plus Vietnamese national holidays.
  • Dedicated academic management team support and training.

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tòa nhà Minh Phú, số 21 Đường Lê Quý Đôn, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Wall Street English (NTNN)
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tòa nhà Minh Phú, số 21 Đường Lê Quý Đôn, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
04/03/2021
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 04/03/2021
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...