Mô tả công việc

• Be in charge of staff social insurance, health insurance and unemployment insurance; Process with Bao Viet Health Insurance & claim to employees.

• Be In charge for Annual Health check.

• Prepare monthly leave record/OT record.

• Fill staff and update different databases (Master list of employees).

• Administer HR procedures & provide guidance to employees when necessary.

• Join in the always to improve or optimize HR procedures.

• Prepare and submit documents or reports to Government's authority (Dept of Education & Training, Dept of Labor, Dept of Social Insurance, etc...).

• In charge of company events/Meeting/Team building/Tribute gift.

• Perform when necessary and on GD & Leaders' assignment.

Yêu cầu công việc

• At least 1 year experience in C&B.

• thoughtful, out-going, detailed-oriented and problem solving.

• Quick-learner and have ability to do multiple tasks.

• Able to communicate effectively both English and Vietnamese with different levels.

Phúc lợi công việc

• 15 paid annual leave and company annual vacation.

• Competitive salary (From 7.000.000VND).

• Special occasion gifts from company for birthday, teacher day, loyal anniversary, etc...

• Career development and Skills training.

• Dynamic, friendly and professional working environment.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 694 / 0
Logo Công ty TNHH Em Biết Đọc Công ty TNHH Em Biết Đọc
Số 15 Nguyễn Quý Cảnh - Phường An Phú - Quận 2 - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 20 - 49 nhân viên

Ngày đăng tuyển
15/01/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Chuyên Viên Nhân Sự (C&B)
Công ty TNHH Em Biết Đọc
Nộp đơn