Tuyển dụng C&B Executive
Mô tả công việc
Payroll Process
- Process employee data (new hires, labor contract, changes, transfer, etc.)
- Process time-sheet data
- Process benefits: monthly allowances, bonus, incentive, meal, and other benefits
- Process payroll timely, accurately, and compliantly
- Make monthly payroll reports (OT, AL, SHUI, etc.)
- Provide and consolidate data about annual salary survey
PIT Code & Dependent Registration
- Register for PIT code for all employees
- Register PIT dependent for employees
- Perform yearly PIT finalization
- Update new regulations according to Tax Departments
Social Insurance
- Register social, health and unemployment insurance (SHUI) contribution for new comers
- Make request for payment of SHUI monthly
- Make claims for social insurance benefits for employees (sick leave, maternity leave, etc) and follow up payment for employees
- Work with Social Insurance Agency on providing social insurance book and health care card for employees as per regulations
- Complete the transferring procedure of Social Insurance Book for leaving staffs
- In charge of premium health care cards, sport cards for team leaders and above
The employee database management
- Make labor contract for new staff
- Make annex to labor contract, contract renewal, termination, etc
- Ensure labor contract, renewal contract and annex to labor contract are given to employees on time
- Set up records and personnel file for new employees
- Maintain employee’s records in personnel file
Policies, procedures & processes
- Follow all compensation and benefit policy, rules and regulations.
- Observe and follow up improvements on processes & systems to ensure they are implemented timely & properly
- Update Vietnam laws to ensure company policy, regulation compliance to Vietnam law
Others
- Other tasks or responsibilities as assigned by HR Manager.
Yêu cầu ứng viên
- Minimum 3 year experience with relevant experience
- Fluency in English
- Having knowledge in Vietnam Labor Law and Social Insurance Law
- Professional and Technical Skills: MS offices, basic HR data analysis
- Well-organized, critical thinking, skills in establishing priorities and managing workload
- Good communication skills, good initiation and negotiation skills
Quyền lợi/Phúc lợi
- Máy tính xách tay
- Bảo hiểm theo quy định
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Chế độ nghỉ phép
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
Quy mô: | 50-99 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Tầng 23, Tòa Nhà Trung Tâm Thương Mại Tài Chính Dầu Khí Phú - Phường Tân Phú - Quận 7 - TP Hồ Chí Minh |
Tên công ty: | Công ty TNHH URSIN |
Quy mô: | 50-99 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Tầng 23, Tòa Nhà Trung Tâm Thương Mại Tài Chính Dầu Khí Phú - Phường Tân Phú - Quận 7 - TP Hồ Chí Minh |
Ngày đăng tuyển: | 11/01/2019 |
Cấp bậc: | Mới tốt nghiệp |
Học vấn: | Cao đẳng |
Số lượng tuyển: | 0 |
Độ tuổi: | 22 - 26 tuổi |
Giới tính: | Không yêu cầu |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi