Nhân viên Pháp chế (Legal Staff)
Mô tả công việc
1. Contract
- To draft and/or review contracts/ agreements, To review tender documents
- To review and follow principle contracts. To propose amendments if needed
2. Business registration and other licensing issues: To prepare documents, check legal issues and liaise with competent authorities
3. Other legal issues
- Legal consult and to make minutes/ report of legal issues when required
- To update and systematize all legal documents issued by government agencies relevant to the company’s business
- To provide support, liaise with governmental department and other statutory authorities
4. Litigation: To check relevant legal issues, to prepare documents and liaise with authorities
5. Translation and documentation
- To translate legal documents, internal regulations or general correspondences into English or vice versa
- To keep records and filing properly and systematically
6. Compliance
- To check company issues relating to internal rules, MC policies
- To propose and prepare amendment to internal rules if needed/ required
7. Others
- To create, prepare and maintain reports and documents related to Board of Management (Meetings Minutes, Resolutions, decisions etc.)
- To timely update the current law
- To fully join all training activities of the Company
- To finish all related jobs appointed by Direct supervisor
Yêu cầu ứng viên
- Education: (at least) Bachelor at Law, have strong knowledge about Law
- Experience: at least 2-3 year-experience at similar position, preferably at foreign enterprises or at law firms
- Skills: Writing skills, synthetic & analytical skills, negotiation skill, presentation skill, problem solving skill, and computer proficiency
- Languages: Good at English (4 skills)
- Ability: careful, hard working and be able to work under high pressure with high sense of responsibility, careful and enthusiastic.
Quyền lợi/Phúc lợi
- Lương hấp dẫn, thưởng năm và thưởng các ngày lễ tết. Tăng lương hàng năm. Làm việc từ thứ 2 - thứ 6
- Tham gia BHXH bắt buộc, bảo hiểm 24/7. Đầy đủ chế độ phúc lợi theo luật định. Khám sức khỏe hàng năm
- Xe đưa đón nhân viên, hỗ trợ ăn trưa tại canteen, hỗ trợ điện thoại hàng tháng.
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hà Nội
Quy mô: | 50-99 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Tầng 10, Thaiholdings Tower, 210 Trần Quang Khải và 17 Tông - Phường Tràng Tiền - Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội. |
Tên công ty: | Công ty TNHH Maxrent Việt Nam |
Quy mô: | 50-99 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Tầng 10, Thaiholdings Tower, 210 Trần Quang Khải và 17 Tông - Phường Tràng Tiền - Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội. |
Ngày đăng tuyển: | 24/11/2022 |
Cấp bậc: | Mới tốt nghiệp |
Học vấn: | Trung cấp |
Số lượng tuyển: | 1 |
Độ tuổi: | Không yêu cầu |
Giới tính: | Không yêu cầu |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi