Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Nhân Viên Marketing (Marketing Admin)

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 20/12/2020
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
20/12/2020
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

  • Assists the MKT team with day-to-day operations including data collection and entry, filing and organization of documents, collection and processing of supplier contracts, payments, invoices, project briefs, and other relevant documents for approval.
  • Prepares work-related reimbursements and liquidation forms with supporting documents and receipts.
  • Routes documents within marketing and sales to other departments.
  • Arranges meetings and conferences, schedules appointments, and makes travel arrangements.
  • Assists in the logistics of planning and setting up for BTL activations, Continuing Medical Education (CME) Programs, conferences and other special events. Assists in making any necessary room rental, reservation or catering arrangements.
  • Orders POSMs related to category activities. Monitors and ensures POSMs are not wasted and fully depleted.
  • Ensures proper management and use of office supplies. Prepares and processes request for office supplies/equipments as needed.
  • Processes product returns.
  • Also works on ad hoc Marketing projects that maybe assigned to her/ him for training purposes.

Yêu cầu ứng viên

Professional Background

  • Degree in Business, Marketing or equivalent experience required.
  • Open for fresh graduate or 1-2 years admin experience.

Competency Requirements

  • Attention to detail with good time management.
  • Multi-tasking, well-organized.
  • Communication and interpersonal skills.
  • Have the ability to work around problems and issues encountered.
  • Focused, with the ability to effectively work on their own and as part of a team and able to maintain confidentiality of information.
  • Computer literate and knowledgeable on windows-based software.
  • Spoken and written English.
  • Willingness and ability to occasionally travel.

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Having chances to get attractive company bonus every month/year
  • Company trip once a year + Joining party
  • Salary and position is reviewed 1 time a year
  • Bonus by individual ability and company’s performance.
  • Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
  • Dynamic and sociable working environment.

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 16 đường số 7, Khu công nghiệp Việt Nam - Singapore II - Phường Hoà Phú - Thành phố Thủ Dầu Một - Bình Dương.
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH United International Pharma
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Số 16 đường số 7, Khu công nghiệp Việt Nam - Singapore II - Phường Hoà Phú - Thành phố Thủ Dầu Một - Bình Dương.
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
20/11/2020
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 20/11/2020
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...