Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Nhân Viên Chứng Từ (Yêu Cầu Gửi CV Tiếng Anh)

Mức lương: 13 - 16 triệu
Kinh nghiệm: 2 năm
Hạn nộp hồ sơ: 27/06/2025
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
13 - 16 triệu
Kinh nghiệm
2 năm
Hạn nộp hồ sơ
27/06/2025
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

  • Make documents, check validity and send documents to partners and agents.
  • Contact shipping lines and airlines to submit bookings, submit bills of lading, VGM, and monitor and coordinate goods until they leave the port.
  • Make AN, DO to send customer
  • Make Pre-alert and documents to send to customers and agents.
  • Contact customers, monitor and update shipment status for relevant parties.
  • Send goods information and bills of lading to customers.
  • Monitor and make payment requests to shipping lines and partners related to the shipment.
  • Open files, monitor files and close files on the system.
  • Carry out other professional requests from superiors and the Board of Directors.
  • Responsible for entering data on the company's system, handling issues related to goods and documents for shipments.Candidate requirements

Yêu cầu ứng viên

  • Graduated from a regular university majoring in import-export or logistics at universities.
  • Proficient in word, excel.-Good at Mandarin Chinese or English
  • Ability to self-organize and control work.- Can work in groups or independently.
  • Minimum 2 years in a similar position in forwarder fields
  • Ability to synthesize, analyze and report.
  • Be careful at work.
  • Enthusiastic and committed to work, intending to work long-term

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Monthly salary: 13,000,000 - 16,000,000 VND.- 13th month salary + bonus based on office revenue at the end of the year
  • Bonuses for annual holidays, Tet, travel and team building programs (depending on the occasion).
  • Good working environment for professional development, stable income, etc.
  • Enjoy benefits according to Company regulations.
  • Enjoy other benefits according to Vietnam Labor Law and in accordance with the company's current policy

Thời gian làm việc

  • Thứ 2 - Thứ 6 (từ 08:30 đến 17:30)

Địa điểm làm việc

  • 151 -151 Bis, Đường Võ Thị Sáu, Quận 3, Thành phố Hồ Chí Minh
9  |  0
Quy mô: 20-49 nhân viên
Lĩnh vực: Logistics & Chuỗi cung ứng
Địa chỉ: Số 151-151 Bis, Đường Võ Thị Sáu, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Headwin Logistics ( Việt Nam)
Quy mô: 20-49 nhân viên
Lĩnh vực: Logistics & Chuỗi cung ứng
Địa chỉ: Số 151-151 Bis, Đường Võ Thị Sáu, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
28/05/2025
Cấp bậc
Nhân viên
Học vấn
Cao đẳng
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 28/05/2025
Cấp bậc: Nhân viên
Học vấn: Cao đẳng
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...