Marketing Manager
Mô tả công việc
- Develop and manage marketing strategy and branding plans including launching new season, store’s grand opening, customer events and managing portfolios of existing products.
- Push growth on the brand/product(s) through the development and implement of advertising and retail excellence, plus trade and consumer promotion campaigns.
- Own marketing calendar and Roll out plan and ensure a timely delivery of all retail marketing tools.
- Plan and execute customer strategy and research customer's insights.
- Analyze market and consumer data and provide useful recommendations to management and reflect into business strategy and plan.
- Own media channel strategy & execution, drive digitization as leading edge of the brand/products
- Lead direct reports to high professional marketing performance and develop them to next level.
- Build strong relationship to press and media agencies, etc.
- Weekly supervise and report for team operating via project metrics.
Yêu cầu ứng viên
- Aged from 30 with at least 5 years at Marketing Manager position.
- Candidates from Retail/FMCG/F&B/Fashion industry are preferred.
Quyền lợi/Phúc lợi
- Discussed in the interview
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Tầng 5, Tòa nhà IMC, 62 Trần Quang Khải, Phường Tân Định, Quận 1, TP Hồ Chí Minh |
Tên công ty: | Công ty TNHH Routine Việt Nam |
Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Tầng 5, Tòa nhà IMC, 62 Trần Quang Khải, Phường Tân Định, Quận 1, TP Hồ Chí Minh |
Ngày đăng tuyển: | 29/03/2021 |
Cấp bậc: | Trưởng nhóm/Giám sát |
Học vấn: | Trung cấp |
Số lượng tuyển: | 1 |
Độ tuổi: | Không yêu cầu |
Giới tính: | Không yêu cầu |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi