Marketing Manager
Mô tả công việc
- Develop and manage marketing strategy and branding plans including launching new season, store’s grand opening, customer events and managing portfolios of existing products.
- Push growth on the brand/product(s) through the development and implement of advertising and retail excellence, plus trade and consumer promotion campaigns.
- Own marketing calendar and Roll out plan and ensure a timely delivery of all retail marketing tools.
- Plan and execute customer strategy and research customer's insights.
- Analyze market and consumer data and provide useful recommendations to management and reflect into business strategy and plan.
- Own media channel strategy & execution, drive digitization as leading edge of the brand/products
- Lead direct reports to high professional marketing performance and develop them to next level.
- Build strong relationship to press and media agencies, etc.
- Weekly supervise and report for team operating via project metrics.
Yêu cầu ứng viên
- Aged from 30 with at least 5 years at Marketing Manager position.
- Candidates from Retail/FMCG/F&B/Fashion industry are preferred.
Quyền lợi/Phúc lợi
- Discussed in the interview
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
| Quy mô: | 200-499 nhân viên |
| Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
| Địa chỉ: | Tầng 5, Tòa nhà IMC, 62 Trần Quang Khải, Phường Tân Định, Quận 1, TP Hồ Chí Minh |
| Tên công ty: | Công ty TNHH Routine Việt Nam |
| Quy mô: | 200-499 nhân viên |
| Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
| Địa chỉ: | Tầng 5, Tòa nhà IMC, 62 Trần Quang Khải, Phường Tân Định, Quận 1, TP Hồ Chí Minh |
| Ngày đăng tuyển: | 29/03/2021 |
| Cấp bậc: | Trưởng nhóm/Giám sát |
| Học vấn: | Trung cấp |
| Số lượng tuyển: | 1 |
| Độ tuổi: | Không yêu cầu |
| Giới tính: | Không yêu cầu |
| Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi
Đăng xuất
Việc làm Hồ Chí Minh