Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Key Account Executive (Logistic, Xuất nhập khẩu, Vận tải - Hải Phòng)

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 2 năm
Hạn nộp hồ sơ: 21/03/2024
Địa điểm: Hải Phòng
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
2 năm
Hạn nộp hồ sơ
21/03/2024
Địa điểm
Hải Phòng
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

1. Seek and developing the new customers to expand the business 
- Research the market to seek new Key Accounts information and building up the relationship with them to offer services.
- Cooperate with the internal and external partners to develop the business with new Key Customers.         
2. Build up relationship with potential Key accounts to execute strategic plan of the company   
- Build up relationship and follow up with potential Key accounts assigned by the company
- Respond to inquiries and handle requests from the client
- Coordinate with internal department to propose solutions, quotation & SOP as clients' request          
3. Customer services & operation monitoring   
- Monitor operations teams to ensure the best service that meets customer expectations.
- Create customer oriented mind KA.
- Ensure to solve problems from Key customers and on time provide the solutions effectively.        
4. Compliance assurance and operational efficiency Compliance Assurance 
- Follow up the company's policy by yourself & comply with it. 
- Ensure to make proper SOP & instruct the colleagues to follow it. 
- Ensure accuracy in pricing (Approve pricing before start business)
Operational Efficiency
- Improve the efficiency of work 
- Establish and maintain effective working relationships with all supporting departments.
- Coordinate with related departments (CS, OPS, LOG, ACC) to ensure timely information.
- Create goods cooperation with branch offices for sales activities.
- Make support/backup system in team
Timeliness and accuracy on report
- On-time reporting         
5. Improve your own capacity    
- Build up solidarity, mutual support within team and company
- Self study to skill up and self- improvement.
- Join all training programs.

Yêu cầu ứng viên

Education background, experience requirements:              
- Graduated from College or University on Foreign Trade, Import Export, Logistic, SCM, Customs, Economic or related major.              
- At least two years' experience as a key account executive, sales executive or similar.              
Knowledge:              
- Graduated from College or University on Foreign Trade, Import Export, Logistic, SCM, Customs, Economic or related major.              
Competency, Skills              
- Excellent verbal and written communication/presentation skills and ability to build relationships            
- Excellent problem-solving & analysis skills.               
- Self-confidence and decision-making abilities.              
- Customer-focused with a strong customer service orientation.              
- Intermediate English proficiency. Another language (Japanese, Chinese, Korean, etc.) is a benefit point.              
- Organizational and time-management skills.

Quyền lợi/Phúc lợi

Thu nhập
- Thu nhập khi đạt 100% KPI: Thoả thuận
- Lương cứng: 13 - 18 triệu VND
- Lương cứng không phụ thuộc doanh số
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary based on skills and experience.
- Annual salary review and bonuses on holidays (National Day 2/9, International Workers’ Day 1/5, Mid-Autumn Festival, Children's Day 1/6, New Year, and Lunar New Year) (1-4 months' salary).
- Lunch allowance: 45,000 VND/day (excluding Saturdays).
- Phone allowance.
- Fully equipped with necessary tools and devices for work.
- Full benefits and entitlements as per labor laws.
- Regular training and professional development.
- Frequent company trips and extracurricular activities.
- 24/7 accident insurance.
- Opportunities for training, career development, and internal/external job rotations to increase income for dedicated and skilled employees.

Thời gian làm việc

- Thứ 2 - Thứ 6 (từ 08:00 đến 17:30)
- Thứ 7 (từ 08:00 đến 12:00)
- Nghỉ hai sáng thứ 7/tháng

Địa điểm làm việc

  • Tòa nhà Bee building: số 175, 176 Bình Kiều 2, Đông Hải 2, Quận Hải An, Thành phố Hải Phòng
6  |  0
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Logistics & Chuỗi cung ứng
Địa chỉ: 39B Trường Sơn, Phường 4, Quận Tân Bình, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty Cổ phần Giao nhận Vận tải Con Ong
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Logistics & Chuỗi cung ứng
Địa chỉ: 39B Trường Sơn, Phường 4, Quận Tân Bình, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
11/03/2024
Cấp bậc
Nhân viên
Học vấn
Đại học
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
Không quá 35 tuổi
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 11/03/2024
Cấp bậc: Nhân viên
Học vấn: Đại học
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: Không quá 35 tuổi
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Ngành nghề liên quan
Logistics Logistics & Chuỗi cung ứng
Kỹ năng cần có
Kỹ năng thuyết trình Kỹ năng bán hàng Thiết kế/xây dựng Kỹ năng đàm phán
Khu vực
Hải Phòng

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...