CUSTOMER SERVICE LEGAL MANAGER/ Trưởng phòng pháp lý dịch vụ khách hàng
Mô tả công việc
- Preparing contracts, legal correspondence and other documents
- Meeting with clients, attorneys, and other professionals to communicate and resolve legal issue.
- Cooperating with relating team and proposing solutions for resolving legal issue.
- Gathering and analyzing statutes, decisions, and legal articles, codes, documents and other data.
- Investigating facts and laws of cases and searching public records and other resources to resolving legal issue and determine causes of action.
- Keeping law library up-to-date by monitoring legal volumes.
Yêu cầu ứng viên
- Legal knowledge in real-estate field and property management.
- At least 5 years experience in related field.
- Good English communication.
- Must be able to effectively multi-task, manage time/sensitive documents and have exceptional organizational skills in a fast-paced environment.
- Proficient with Microsoft Office, specifically Word, and Excel.
Quyền lợi/Phúc lợi
- Thưởng lương tháng 13
- Thưởng hiệu suất công việc
- Xem xét tăng lương hàng năm
- Thưởng các ngày lễ, tết trong năm
- Bảo hiểm sức khỏe, tai nạn 24/24
- Trợ cấp điện thoại
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Tầng 19, IndochinaParkTower, 04 Nguyễn Đình Chiểu, Phường Đa Kao, Quận 1, TP Hồ Chí Minh |
Tên công ty: | Công ty Cổ phần Tổ Chức Nhà Quốc Gia |
Quy mô: | 200-499 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | Tầng 19, IndochinaParkTower, 04 Nguyễn Đình Chiểu, Phường Đa Kao, Quận 1, TP Hồ Chí Minh |
Ngày đăng tuyển: | 09/05/2019 |
Cấp bậc: | Trưởng nhóm/Giám sát |
Học vấn: | Trung cấp |
Số lượng tuyển: | 1 |
Độ tuổi: | 30 - 40 tuổi |
Giới tính: | Không yêu cầu |
Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi