Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Customer Experience Executive

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 15/10/2020
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ
15/10/2020
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

* Objective
- As the Customer Experience Executive, you will work alongside the CX manager conducting cross team projects that will impact the most positively the experience of Maison JSC customers at each step of their journey in a durable way. The CX will bring together task teams and deliver on prioritized initiatives that will add most value in a customer’s lifetime
* Results measurement
Results for this position are measured
- In increase in customer lifetime value and therefore revenue growth
- In improvement of the NPS scores, both offline and online as well as in improvement of customers feedback
- In improvement in bottom-line revenue generated by a reduction of loss revenues
* Responsibilities
- Analyze customer pain points / needs among several cohorts and touch points to identify the most impactful initiatives to improve CLV
- Benchmark leading actors in customer experience & understand the market to propose the best implementation of CLV initiatives for Maison JSC customers
- Create & manage CX project roadmap, and drive the initiatives to implement your vision
- Coordinate task teams around CX initiatives from initiation to successful implementation
- Modelize and implement programs that will improve organic acquisition and retention while fitting in the customers’ journey (loyalty, referral)
- Operate autonomously; drive programs end to end including business goals, technical solution (with the support of relevant teams) and all customer and seller-facing aspects

Yêu cầu ứng viên

- Preferred master’s degree in business / economics / finance / marketing
- Minimum 2 years of solid B2C and/or strategy background
- Excellent project management skills, including demonstrated ability to think end-to-end, manage long-term projects and manage multiple projects simultaneously
- Exceptional data management skills, SQL is a plus
- Strong negotiation skills / ability to convince and influence teams
- Strong ability to investigate problems at hand, dive deep to the root cause of a problem, find systematic gaps, support it with analytical data and finally address the issue
- Result oriented, strong commitment to deliver expected outputs
- Ability to learn and highly adaptive

Quyền lợi/Phúc lợi

- Discussed in the interview

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: L19-07-09, Tầng 19, Tòa nhà Vincom Đồng Khởi, 72 Lê Thánh Tôn - Phường Bến Nghé - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty Cổ phần Maison Retail Management International
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: L19-07-09, Tầng 19, Tòa nhà Vincom Đồng Khởi, 72 Lê Thánh Tôn - Phường Bến Nghé - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
23/09/2020
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
28 - 40 tuổi
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 23/09/2020
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: 28 - 40 tuổi
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...