Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Chuyên viên hành chính & nhân sự (Admin & Human Resources Executive)

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ: 26/07/2023
Địa điểm: Hà Nội
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Dưới 1 năm
Hạn nộp hồ sơ
26/07/2023
Địa điểm
Hà Nội
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

Reports To: Operation Manager

Job Purpose:
Responsible for performing administrative and human resource tasks.

Responsibilities:
Recruitment
- Actively post jobs, search for candidates for the required positions according to the approved recruitment plan and staffing plan
- Conduct a phone call to screen the suitable candidate for the job
- Plan and organize interview rounds for candidates with professional departments and senior management (if any)
- Prepare and submit selected candidate profiles to get approval
- Inform candidates about the time to start working and the documents to be prepared
- Inform relevant departments to prepare working tools, seats, computers, stationery, etc. for new employees by the specified time
- Welcome new employees, conduct induction for new employees and introduce new employees to the whole company and register fingerprints for new employees
- Receive and keep records for new employees
- Follow up the work results of new employees during the probationary period
- Learn as well as give timely feedback to the new employee about the work results to help the new employee achieve the best work results
- Send a notice of probationary evaluation to the probationer and the line manager of the probationer when the probationary period is about to end
- Send a weekly thank-you letter to those candidates who refuse to accept the job or do not pass the interview
- Build a talent pool to source for future recruitment needs
- Participate in media promotion activities to support recruitment activities

Compensation & benefit
- Build HR data to control and retrieve data quickly when needed
- Closely monitor the employee's employment contract term to notify timely re-evaluation
- Collect data on employee's working day of departments for timekeeping and salary calculation
- Perform the process of signing personnel records, payroll, proposals related to personnel and salaries
- Carrying out social insurance declaration, employee's dependent MST registration as well as MST for employees who do not have MST in a timely manner
- Report annual PIT finalization for the company
- Drafting labor contracts for employees
- Actively make reports to the authorities periodically and upon request

Administration
- Responsible for performing administrative tasks such as: ordering stationery, drinking water, cleaning, etc.
- Monitor monthly administrative expenses closely
- Carrying out procedures for visa, work permit, temporary residence for foreign workers
- Apply for company licenses if necessary
- Make monthly proposals such as rent, electricity and water, purchasing, etc.
- Maintain a clean and safe environment at the company

Implement assigned KPI
- Implement KPI for your position

Do reports regularly
- Do weekly, monthly, quarterly, and yearly reports
- Do professional reports as required

Perform other tasks assigned by direct manager

Yêu cầu ứng viên

- Qualifications: Bachelor's degree in Business Administration, English or related field, preferred

Experience, Skills and Competencies:
- At least 2 years working experience at similar position
- Good at communicate, presentation
- Good observation, a mindset of pay attention in detail

Language:
Communicate well in English is preferable

Computer:
Good at Excel, World, PowerPoint, etc…

Other Requirements:
- Time management
- Honest, pay attention to detail, careful and highly disciplined
- Team work spirit
- Quick solving problem
- Exhibits positive attitudes

Quyền lợi/Phúc lợi

- Attractive Compensation & Benefits

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hà Nội
1  |  0
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 2, tòa nhà Packexim, 49 ngõ 15 đường An Dương Vương, Phường Phú Thượng, Quận Tây Hồ, Hà Nội
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Một Thành Viên C'Est Bon Bakery
Quy mô: Chưa cập nhật
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 2, tòa nhà Packexim, 49 ngõ 15 đường An Dương Vương, Phường Phú Thượng, Quận Tây Hồ, Hà Nội
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
26/06/2023
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 26/06/2023
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Khu vực
Hà Nội

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...