Cần tuyển Office Manager
Mô tả công việc
- Resolve issues within a timely manner while working to continuously improve and create internal and external processes and procedures
- Support procurement, Accounting, Marketing, HR department in negotiation skills, reporting skills.
- Communicate and embody the company vision and values
- Evaluate employee performance and provide additional coaching and support as needed
- Allocate budget resources for supplies, equipment, marketing, and personnel
- Collect information to report to director
- Other admin tasks
Yêu cầu ứng viên
- Bachelor’s degree or experience in related fields
- Excellent communication and presentation in both Vietnamese & English
- Communication, presentation, training & management skills, and have ability to motivate team
Quyền lợi/Phúc lợi
- Bảo hiểm theo quy định
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Chế độ nghỉ phép
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh








Quy mô: | 100-199 nhân viên |
Lĩnh vực: | Chưa cập nhật |
Địa chỉ: | P17.01, Tầng 17 Khu VP Tòa nhà Pearl Plaza, 561A Điện Biên Phủ - Phường 25 - Quận Bình Thạnh - TP Hồ Chí Minh. |