Mô tả công việc

- Translating and Interpreting (English into Vietnamese and vice versa)
- In charge of company transportation, cleaning, security and canteen;
- Controlling and managing company's facilities.
- Maintaining the filing system of the company as well as of the department;
- Assisting in making the payment requests, purchase requisitions;
- Controlling office equipment, stationery;
- Contacting with local authorities;
- Assisting HR section in HR activities such as recruiting, training,..
- Details will be discussed more in the interview.

Yêu cầu công việc

- FLUENT ENGLISH, both Speaking and Writing.
- Graduate form University with Major as: Human Resources, Business Administration or other equivalent majors
- At least 5 YEARS EXPERIENCE in equivalent position at foreign companies
- Goods communication skills and handle situation
- Computer skill: words, excel, power point
*APPLICATIONS REQUIREMENT:
- CV in English (with Photo)
- Health checking result
- Relating requirement documents will be added after interviewing (Certificate, ID certificate copy...)
- Address: Palfinger Marine Vietnam at Pho Noi A IZ , Hung Yen

Phúc lợi công việc

- Working time: 8:00 => 17:00 From Monday => Friday (5 days/week)
- Insurance benefits: Company pay 100%
- Annual leave: 15days /year
- Annual company trip, bonuses in special holidays & personal occasions, 13th month salary & performance bonus

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 537 / 0
Logo Công ty TNHH Palfinger Boats Việt Nam Công ty TNHH Palfinger Boats Việt Nam
Đường 206, Khu A, KCN Phố Nối A, xã Đình Dù, Văn Lâm, Hưng Yên

Ngày đăng tuyển
25/05/2019

Nơi làm việc
Hưng Yên

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Việt

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
5 năm

Ứng viên
Nam nữ
Cần tuyển Nhân Viên Hành Chính
Công ty TNHH Palfinger Boats Việt Nam
Nộp đơn