Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Business Analyst

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 3 năm
Hạn nộp hồ sơ: 28/05/2025
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
3 năm
Hạn nộp hồ sơ
28/05/2025
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

• Participation on IT and business projects.
• Working with clients, collecting, analyzing the requirements and recommend optimum integrated solutions.
• Analyze the risks associated with software products, databases and propose the corrective solution.
• Transfer information to the internal team.
• Recognize problems /bugs, acceptance and support after acceptance.
• Performing requirements analysis, preparing business specification documents.
• Sharing knowledge, contribute ideas, innovations in software products, technology solutions.
• Assisting the user in defining business requirements to meet their business goals.
• Ensuring solutions meet business needs and requirements.
• Effectively communicating your insights and plans to cross-functional team members and management.
• Gathering critical information from meetings with various stakeholders and producing useful reports.
• Working closely with clients, technicians, and managerial staff.
• Providing leadership, training, coaching, and guidance to junior staff.
• Ensuring solutions meet business needs and requirements.
• Performing user acceptance testing.
• Prioritizing initiatives based on business needs and requirements.
• Serving as a liaison between stakeholders and users.
• Monitoring deliverables and ensuring timely completion of projects.

Yêu cầu ứng viên

• Possess at least a Bachelor’s Degree in Information Technology or related field.
• Experience in one or more of the following domains is preferable: distributor management, vendor management, insurance or logistics.
• A minimum of 3 years’ experience in business analysis or a related field.
• Understanding of applications interfaces and operating systems of enterprises.
• The ability to influence stakeholders and work closely with them to determine acceptable solutions.
• Exceptional analytical and conceptual thinking skills.
• Excellent documentation skills.
• Good planning, organizational and time management skills.
• Experience creating detailed reports and giving presentations.
• Can use MS Office including MS Visio, Jira & Confluence.
• Fluent in both written and spoken English.

Quyền lợi/Phúc lợi

• 13th Salary + Performance Bonus.
• Pass Probation Bonus.
• Premium healthcare insurance benefits (PVI Insurance package) and family medical benefit (based on the level of experience).
• Provide the famous e-learning platform-Udemy, to encourage continuous learning to adapt to the T-shape model.
• Flexible working time: only 8 hours required as continual working-time at the office.
• Annual leave up to 17 days: 12 days paid leave + 5 days’ sick leave.
• Professional and Personal Development Training Programs.
• 4 Stars standard company trip in summer and a big annual Year-End-Party.
• Coffee and snacks provided.
• Holiday celebrations and parties for team members and family.

Thời gian làm việc

• Thứ 2 - Thứ 6 (từ 08:30 đến 17:30)

Địa điểm làm việc

  • Ban Vien Tower Số 54-56-58 Đường Số 2 Khu Đô Thị Vạn Phúc Phường Hiệp Bình Phước, Thành phố Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh
  • Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 500-999 nhân viên
Lĩnh vực: Công nghệ thông tin, Nhóm nghề khác
Địa chỉ: 54-56-58 Đường số 2, Khu phố 5, Khu nhà ở Vạn Phúc 1, Phường Hiệp Bình Phước, Thành phố Thủ Đức, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty Cổ phần Bản Viên
Quy mô: 500-999 nhân viên
Lĩnh vực: Công nghệ thông tin, Nhóm nghề khác
Địa chỉ: 54-56-58 Đường số 2, Khu phố 5, Khu nhà ở Vạn Phúc 1, Phường Hiệp Bình Phước, Thành phố Thủ Đức, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
02/05/2025
Cấp bậc
Nhân viên
Học vấn
Đại học
Số lượng tuyển
3
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 02/05/2025
Cấp bậc: Nhân viên
Học vấn: Đại học
Số lượng tuyển: 3
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Kỹ năng cần có
English Kỹ năng quản lý dự án Thu Thập Và Phân Tích Yêu Cầu Soạn Thảo Tài Liệu Giao Tiếp Hiệu Quả Với Trẻ Nhỏ Mô Hình Hóa Dữ Liệu
Việc làm cùng công ty

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...