Mô tả công việc

- Carrying out the administrative work: Welcoming guests to work in the office, receive letters to & from; VPP, office equipment & office expense management.
- Travel-related tasks such as air ticket, visa, taxi card ....
- Perform human resource management tasks such as dossiers, proposals, payment, notice ....
- Perform other tasks as required by BOM

Yêu cầu công việc

- Under 26.
- Category: Administration - Human Resources.
- At least 3 years experience in related field.
- Favorably good presentation.
- Good command of spoken English.
- Fluency in information office skills

Phúc lợi công việc

- Personal laptop

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 503 / 0
Logo Công ty Cổ phần Chuỗi Thực Phẩm TH Công ty Cổ phần Chuỗi Thực Phẩm TH
Tầng 2, tòa nhà Bắc Á, 09 Đào Duy Anh , Quận Đống Đa , Hà Nội, Việt Nam Lương: Cạnh tranh
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
12/11/2018

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng
Human Resource & Admin, English ( Listening, Speaking, Reading and Writing, Administrator, Admin & HR

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
3 năm

Ứng viên
Nam nữ
Administrator
Công ty Cổ phần Chuỗi Thực Phẩm TH
Nộp đơn