Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Admin Officer

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 22/12/2021
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
22/12/2021
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

* Control Stationery.
- Check and revise stationery requests from Locations, Division. Order stationery and follow-up the delivery.
- Make the payment request.
* Expenditures Payment.
- Check bills and make the payment for express cost of company.
- Check bills and make payment for the following expenses: electricity & water, telephone, internet, ADSL, VDC, Office rental, Apartment rental, newspaper, cars rental, others expense, ect.
- Make Taxi fee payment every month.
- Manage and maintain photocopy machine, fax machine & printer of H.O and Branches: buy new toner, refill toner, ect and make payment.
- Manage parking register of H.O and Branches: register & cancel of motorbike & car, then make payment every month.
* Receptionist.
- Receive and transfer telephone calls / take messages / welcome guest and conduct guest in contacting with right person in charge / control and manage fax in and out / document in and out for all Division in company and make sure that all document be signed by receivers.
- Reservation meeting room.
- Supervise suppliers and contractors come to office.
- Booking airplane & hotel for employee when receiving requirement.
* Other tasks assigned by Head of General Affairs and back-up for General Affair member.
- Making report as regulated and requested.
- Other tasks assigned.

Yêu cầu ứng viên

- Graduated from College, University majoring in foreign language, foreign trade.
- Good communication skill and teamwork skill.
- Skillful in using computer.
- Proficient in English.
- With experience in Admin, secretary.
- Amiable and friendly with everybody.
- High sense of responsibility.
- Able to working under high pressure.

Quyền lợi/Phúc lợi

- Trao đổi khi phỏng vấn 

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 21, Phú Mỹ Hưng Tower, 08 Hoàng Văn Thái, Phường Tân Phú, Quận 7, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty Cổ phần Chứng khoán Phú Hưng
Quy mô: 200-499 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 21, Phú Mỹ Hưng Tower, 08 Hoàng Văn Thái, Phường Tân Phú, Quận 7, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
06/12/2021
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Cao đẳng
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 06/12/2021
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Cao đẳng
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...