Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Admin Assistant (cum Receptionist)

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 15/05/2021
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
15/05/2021
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

1. Reception:

  • Greeting visitors, offering them refreshments and directing them to the right person.
  • Answering calls and taking messages.
  • Receiving fax/scan document and distribute to receiver.
  • Ensure office clealiness and safety.
  • Update contact list of all RSC and stores
  • Receipt of courier parcels then deliver to correct receivers.
  • Follow up with the building to issue parking card for emloyees

2. Office Administrative tasks:

  • Assist HRA Manager/Admin supervisor to control payment requests of office expenses such as utility of electricity, water, office rental, telephone, fax, mobile phone, stationery, taxi fee, refreshment and others. Update monthly report for post cost, taxi fee related to all departments.
  • Maintain office department, pantry equipment.
  • Organize/assist the Company‘s functions and other celebrations, events.
  • Assist employees in office as per request so that they can save their valuable time for business.
  • Assist all Department Heads and staffs for travel logistics such as book air ticket, hotel, airport pickup, transportation for employees and visitors to PHV.
  • Follow-up and tracking the payment for the hotels and travel agencies.
  • Assist all Department to order stationery/ equipment/ water and follow-up the deliveries.
  • Assist travel logistics such as book air ticket, hotel, airport pickup, for employees and visitors to PHV.
  • Follow-up and tracking the payment for the hotels and travel agency.

3. Document Control:

  • Keep and provide the true copies of Business licenses.
  • Manage the filling, storage and security of admin documents.
  • Tracking all contracts and in charge for renewal.
  • Assist Expat for renewal Visa and work permit, President card.

4. Orther Task:

  • Assist Admin Supervisor to contact Building Management when office has problem of electric, water, air conditioner, parking …etc
  • Be acting for Messenger to send urgently document from RSC to stores when he is absent.
  • Orther task assign by HRM

Yêu cầu ứng viên

  • Bachelor in office management, administration or related field
  • At least 1 year experience
  • Female, 22 – 25 years old
  • Good Computer skill, good English (reading & wiring).
  • Detail oriented, teamwork, problem solving and willing to learn new things
  • The ability to stay calm under pressure
  • A good memory for faces - regulars like to be remembered
  • Self-motivated and able to use initiative

Quyền lợi/Phúc lợi

  • 13th month salary + KPI bonus
  • 16 days annual leave + 6 paid sick leave
  • PVI Healthcare extra
  • Learning & Training opportunity
  • Allowance for personal interest: birthday, wedding, childbirth, funeral,...
  • Activities: Sportday, Charity, Party,...

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 10, Tòa nhà Opal Office, số 92 Nguyễn Hữu Cảnh - Phường 22 - Quận Bình Thạnh - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Pizza Việt Nam (Pizza Hut Viet Nam)
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Tầng 10, Tòa nhà Opal Office, số 92 Nguyễn Hữu Cảnh - Phường 22 - Quận Bình Thạnh - TP Hồ Chí Minh.
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
04/05/2021
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Trung cấp
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
22 - 25 tuổi
Giới tính
Nữ
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 04/05/2021
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Trung cấp
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: 22 - 25 tuổi
Giới tính: Nữ
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...