Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Tuyển Trợ Lý Văn Phòng

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ: 17/12/2020
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
17/12/2020
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

- Welcome guests and connect them with relevant people.
- Manage the sending, receiving, and distributing of couriers, samples of the office.
- Support the business trips of team members and visitors by supporting in services such as: Visa, booking, insurance,…
- Manage the purchase and use of stationery and office equipment (printing machines, phone, fax,…).
- Manage means of transport for business purpose.
- Set-up the office rules, guidelines; make team members understood well about that and follow-up the practice.
- Manage the office expenses, monthly debit note and payment with Finance team.
- Involve in office event planning and implementation.
- Control and improve the hygiene, safety and comfort of the office.
- Manage the service of the office building.
- Alert managers and team members about outstanding issues and advise them how to improve.
- Manage suppliers with high level of demanding for the best service and efficiency.
- Update the market linked to my area and advice managers the necessary changes.

Yêu cầu ứng viên

- You practice sports.
- You are excellent in English.
- You have high sense of service with demanding.
- You are good at communication and self-confident.
- You adhere to deadlines and prioritize your actions.
- You are ready to make decision and responsible for your decisions.
- You have at least 1 - 2 years of experience in handling office responsibilities, experience in customer service, or related field.
- You are a highly organized multi-tasker who works well in a fast-paced environment.

Quyền lợi/Phúc lợi

- Monthly performance bonus and 13th salary.
- Annual Salary review in March.
- 18 days for annual leave.
- Social Insurance according to Vietnamese Labor Law and Heath Insurance for all family members.
- Annual health check.
- Phone and sport practice allowance.
- Several training courses to increase your competence with great opportunity for career development.
- Business trips paid by the Company.
- Attractive staff discount for all purchase in Decathlon stores.

Địa điểm làm việc

  • Thành phố Hồ Chí Minh
1  |  0
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Lầu 5, số 26 Ung Văn Khiêm, Phường 25, Quận Bình Thạnh, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Decathlon Việt Nam
Quy mô: 100-199 nhân viên
Lĩnh vực: Chưa cập nhật
Địa chỉ: Lầu 5, số 26 Ung Văn Khiêm, Phường 25, Quận Bình Thạnh, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
17/11/2020
Cấp bậc
Mới tốt nghiệp
Học vấn
Bachelor
Số lượng tuyển
0
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 17/11/2020
Cấp bậc: Mới tốt nghiệp
Học vấn: Bachelor
Số lượng tuyển: 0
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A , Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P.8, Q. Phú Nhuận, TP. HCM;

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...