Mô tả công việc
  • To place PO to supplier, following the vessel schedule and document necessary
  • Responsibility to arrange import cargo, checking declaration form and working with forwarder
  • Responsibility to arrange shipment to customer and booking on SAP system according
  • Daily arrange car schedule, meeting, hotel/restaurant booking.
  • Working under director instruction
Yêu cầu công việc

Qualification and experience:

  • Good command of English
  • Have knowledge in import/forwarder is a plus
  • Proficient in basic Microsoft Word, Outlook, Excel and PowerPoint for presentation, communication and reporting purposes.

Personality and social skills:

  • Good soft skills: communication /positive conversation, negotiation, team work
  • Enthusiastic in learning new topic, especially technical issues.
  • Performs well or tries his/her best even under high pressure
Phúc lợi công việc
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Thưởng
  • Đào tạo
  • Chế độ nghỉ phép
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 348 / 0
Từ khóa:
Sales Assistant
Logo Công Ty TNHH WWRC Việt Nam Công Ty TNHH WWRC Việt Nam
Phòng 02, tầng 2, tòa nhà Flora, số 59, đường số 19, Khu phố - Phường Bình An - Quận 2 - TP Hồ Chí Minh.

Ngày đăng tuyển
08/01/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng
Tiếng Anh, tin học văn phòng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nữ
Tuyển Sales Assistant
Công Ty TNHH WWRC Việt Nam
Nộp đơn