Mô tả công việc

Recruitment:
• Participate to compose, improve and ensure all procedures of the recruitment to be done in place.
• Assist HR Manager in recruitment by placing adverts, researching CV in internet, contacting headhunters to have a good source of manpower supply.
• Support Admin on any events, company trips, or any assignment by HRM and Director
• Supervise and suggest improving recruitment and training procedure
• Filling records/ documents of HR basing on the company’s record/ document control procedure
• Implement training plan and monitor it effectively.

Yêu cầu công việc

• Good understanding of Labor Market and training programs related to company activities.
• At least 1- 2 years’ experience in a similar position with a foreign company
• Good interview skill and interpersonal skill
• Good English and computer skills.

Phúc lợi công việc

- In accordance to Company's Policy

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 481 / 1
Từ khóa:
Recruitment Training
Logo Công ty TNHH Crown Royal Corp Công ty TNHH Crown Royal Corp
Lầu 5, Tòa Nhà Vincom Center Ðồng Khởi, Số 72 Lê Thánh Tôn, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành Phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
14/03/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng
Documentation, Event, Interview Skill, English, Training Program

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Recruitment and Training
Công ty TNHH Crown Royal Corp
Nộp đơn